Skip to main content
Ik heb mijn login gemaakt alsook mijn paswoord begin deze week!



Ik heb proberen inloggen via mijn vast internetlijn op te testen ,lukt niet (paswoord of login verkeerd) , heb dan mijn paswoord opnieuw ingegeven en 24 uren gewacht! resultaat hetzelfde probleem, helpdesk van belgacom, dame zegt gewoon, u hebt een verkeerde login of paswoord gebruikt, gemakkelijke manier om er vanaf te komen.



Heb nu nogmaals mijn paswoord aangepast en zal morgen nogmaals proberen.



Ik hoop dat er iemand is bij Belgacom die zo een probleem kan analyseren op een proffesionele manier.



hopende op een antwoord,



Walter Huilen

beste



login ingeven als



mijnlogin@belgacomfon.be



dus zonder spatie tussen mijnlogin en @belgacomfon.be (want zo staat het in e-services)



paswoord is 8 karakters, waarvan minstens 1 letter en minstens 1 cijfer



als dat niet werkt zal het iets voor Eva zijn



mvg




Geachte,



bedankt, heb dit allemaal meerdere geprobeerd.



login juist zoall je kan zien op e service bij belgacomfon



paswoord juist .





Ik zou dit morgennammidag gebruiken?





groetjes, Walter Huilen






Reageer