hallo,
mijn b-box is nu voor fon geregistreerd en wordt door mijn modem gevonden. Echter, deze verbinding is niet beveiligd.
Is dit normaal? Mijn draadloze verbinding is wel beveiligd.
Dank voor antwoord.
Mvg
Marcusk5
Bladzijde 1 / 1
beste Marcusk5
het is normaal dat de hotspot niet beveiligd is , immers het is de bedoeling dat andere gebruikers daar kunnen mee verbinden
maar om effectief op internet te geraken zullen ze moeten betalen of inloggen met hun belgacomfon account
het eigen draadloos netwerk moet uiteraard wel beveiligd zijn
mvg
het is normaal dat de hotspot niet beveiligd is , immers het is de bedoeling dat andere gebruikers daar kunnen mee verbinden
maar om effectief op internet te geraken zullen ze moeten betalen of inloggen met hun belgacomfon account
het eigen draadloos netwerk moet uiteraard wel beveiligd zijn
mvg
Beste Xenne,
bedankt voor je reactie, ik weet voldoende (ik dacht dat het stukje belgacom fon ook nog eens beveiligd moest worden zodat je met je login gegevens + password kunt inloggen, maar inderdaad, hierom wordt je later gevraagd).
Bedankt!!
Mvg
bedankt voor je reactie, ik weet voldoende (ik dacht dat het stukje belgacom fon ook nog eens beveiligd moest worden zodat je met je login gegevens + password kunt inloggen, maar inderdaad, hierom wordt je later gevraagd).
Bedankt!!
Mvg
Beste marcusk5,
zoals xenne vermeldt, is dit inderdaad normaal dat het Fon-netwerk niet beveiligd is zodat andere Fon-gebruikers zonder probleem kunnen verbinding maken.
Meer info over Fon vind je hier.
Mvg
Eva van Belgacom
zoals xenne vermeldt, is dit inderdaad normaal dat het Fon-netwerk niet beveiligd is zodat andere Fon-gebruikers zonder probleem kunnen verbinding maken.
Meer info over Fon vind je hier.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.