Hallo,
Sinds kort is er een technieker van belgacom langs geweest om de storingen op te lossen die soms voorkwamen op onze digitale tv. maar sindsdien is ons internet drastisch vertraagd van 20mbit down/ 2mbit up naar 9mbit down 0.5mbit up. Wat is hiervan de oorzaak en is dit eventueel op te lossen? want we betalen wel de volle pot voor het vlugge internet en niet voor het trage.
mvg
Bladzijde 1 / 1
Waarschijnlijk een probleem met uw binneninstallatie (splitter foutief aangesloten? splitter defect?).
Bel naar 0800 22 424 voor een automatische test. Indien er geen problemen gevonden zijn, zal uw snelheid terug op 20 Mbit gebracht worden.
Bel naar 0800 22 424 voor een automatische test. Indien er geen problemen gevonden zijn, zal uw snelheid terug op 20 Mbit gebracht worden.
De splitter is deze morgen aangesloten door een technieker van belgacom en die heeft ook meteen een nieuwe bbox 2 gezet omdat de vorige defect was. Bellen naar het nummer zet het internet voor enkele minuten terug op 20mbit maar daarna springt hij gewoon terug op de 9mbit.
Ok iedereen het probleem is gefixed, een reset doet wonderen :D
Bedankt voor jullie hulp
Bedankt voor jullie hulp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.