Belgacom E-Services werkt niet meer !

  • 24 April 2012
  • 14 reacties
  • 982 Bekeken

/files/48b3700a7c/belgacom.jpg 1280x1024

14 reacties

bekend probleem inderdaad, best eens Eva contacteren via privé bericht of anders proberen het e-services team te contacteren op 0800 22 301

mvg
Beste Bart,

Ik heb uw privé-bericht ontvangen.

Uw vraag werd aan de bevoegde diesnt doorgegeven.

Zij zullen u terug contacteren.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Hallo, heb net hetzelfde probleem.

Als ik inlog op het werk, geen probleem, maar van zodra ik het thuis probeer via notebook/netwerk belgacom, zelfde enkel scherm met naam en voor de rest niet veel.

Indruk dat sinds de 'vernieuwe website' opgesrart is er meer problemen zijn.
Reputatie 7
Badge +1
Probleem op 16/4 in privebericht gemeld aan Eva; men zou mij contacteren maar sedertdien niks meer gehoord? Het werkt nog steeds niet, al 4 weken niet.
zou het niet helpen om te vragen om jr e-service profiel te wissen en dan een nieuw aan te maken met de gegevens op je factuur?

Er zijn er die beweren dat dit zou de goeie methode zijn ik zelf heb er geen ervaring mee.


groetjes,

Elsa
Ik krijg ook enkel mijn proximus account te zien, maar niks van internet...blijkbaar is er bij de 'fusie' een en ander verkeerd gelopen...
Ik heb het opgegeven.

Vanaf volgende maand gebruik ik telenet.

Zou dat daar dan allemaal zo veel beter werken dat vraag ik mij toch of zenne !

Hopelijk heb je daar meer geluk.

groetjes

Elsa

(vroeger TN klant)
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb dat nu al de 5e week ook. Het probleem gemeld aan Eva in een privébericht, en als antwoord gekregen dat ze het had doorgegeven aan de betreffende dienst die mij zou contacteren. Dat was dus op 16 april, en ik heb nog steeds niks gehoord of gezien. Het werkt dus nog steeds niet. Teveel problemen met al die omschakelingen een aanpassingen denk ik. De E-services werden compleet gerestyled en men heeft duidelijk met een aantal zaken geen rekening gehouden. Meestal zijn het klanten die ook een Proximusverleden hebben en hun E-services Belgacom/Proximus hadden gekoppeld zoals ik en dan hun Pay&Go hebben omgezet in een abonnement bij Belgacom in een Pack. Dat is bij mij toen probleemloos verlopen met een correcte terugbetaling van mijn bel-en surftegoed (Pay&Surf). Maar nu werken mijn Privé-E-services niet meer.....ik kan dus niks meer raadplegen, alleen mijn mobiel volumesaldo met de Hello-app. Het is dus compleet blind varen. I hate it !Roepen
Reputatie 7
Badge +1
Ik ben vandaag opgebeld om te melden dat mijn probleem opgelost werd. Men vroeg om het even te checken, en het werkt idd. terug ! Oorzaak was, zoals geweten, de vroegere koppeling van mijn oude Pay&Go kaart/Proximus-E-services aan de Belgacom-E-services. Bij de integratie van de E-services Belgacom/Proximus gaf dat een foutmelding omdat ik mijn Pay&Go een tijd geleden had omgezet in een Mobile Comfort15 in mijn Pack bij Belgacom. Die koppeling werd dus overbodig en blokkeerde de boel. Probleem dus eindelijk opgelost.Lachen
Ik ben vandaag ook opgebeld door een mevrouw van belgacom, kon niet tijdig opnemen maar de dame sprak een bericht in dat ook mijn probleem opgelost was.
Joepieeee, was van korte duur werkt nog steeds niet, pfffff kom steeds terug op die ellendige engelse site.
Sinjoor heb jij dan andere login gegevens gekregen of?
Thanks max,
begin als engels te schrijven van steeds op die site te komenLachen
Reputatie 7
Badge +1
Neen Max, zelfde login (was al altijd mijn klantennummer). Probeer het eens met een andere browser. Bij mij werkt het nu zowel op IE7 als op Mozilla Firefox 12.0 als op Google Chrome.
allez, da's eens positief nieuws, sinjoor72 ... geduld is een schone deugd (blijkbaar)

mvg
Vandaag na 2de poging gelukt, kan terug op mijn e-service.
Heeft dus te maken aan het gsm proximus verleden, zie vorige berichten hier op forum.
Maar toch dank aan alle hier voor jullie medelevenLachen.
Ook dank aan eva die dit even doorgegeven heeft aan de betrokken dienst en dit hebben opgelost voor mij.
Ik weet ook dat het niet de bedoeling is dat wij consumenten dit langs deze weg willen zien opgelost worden, maar ikzelf werk ook op een groot mediahuis en zie daar juist dezelfde problemen opduiken. Aan wat ligt dit? teweing personeel-werkdruk-nieuwe software waar niks van deugd en ga zo maar verder. Zal eigen zijn aan deze stressie tijd en geld geld geld.
Hopelijk zullen jullie mij hier nooit meer zien, en onthou de aanhouder wintKnipogen

Reageer