Beste Eva,
Ik probeer al een hele middag om opnieuw toegang te krijgen tot mijn Belgacom e-services account maar aangezien zowel paswoord als login opvragen geen oplossing bieden om toegang te krijgen.
In Firefox zie je de loginschermen niet, in Google Chrome geraak je iets verder.
Een volledige nieuwe account aanvragen lukt me ook niet: omdat het een professionele account is, moet er toestemming gegeven worden voor alle producten via een toegezonden link.
Als je op de toegezonden link klikt: krijg een foutmelding dat je niet de juiste rechten hebt voor deze pagina.
Kan iemand helpen hoe je dit euvel opgelost krijgt?
Ik heb nog een Proximus account die ik hieraan wil gaan linken, maar daar ben ik nog niet aan durven beginnen.
Alvast bedankt voor de medewerking.
Nog een hele fijne dag toegewenst,
Saskia
Bladzijde 1 / 1
Beste Saskia,
Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam , klantennr, login e-services, e-mailadres, contactnr) even doorsturen?
Ik laat u dan door de bevoegde dienst contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam , klantennr, login e-services, e-mailadres, contactnr) even doorsturen?
Ik laat u dan door de bevoegde dienst contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.