Belgacom digitale tv niet mogelijk voor mij-dat klopt niet met uw website-die Belgacom digitale tv...

  • 8 May 2012
  • 4 reacties
  • 362 Bekeken

Geachte heer, mevrouw


Waarom kan ik als 31-jaar trouwe klant geen Belgacom digitale TV krijgen ondanks al uw reclame en aanbod van promoties daarcoor (full pack)? Ik ken verschillende mensen in Dilbeek voor wie het wel kan. Wat is het probleem, ik heb telefoon van u, internet van u, en ben ook klant van proximus? Van een totaalpack kan ik dus ook niet genieten.

Ik vroeg vorig jaar Belgacom digitale tv aan en kreeg die niet; dit jaar alweer niet mogelijk. Onlangs was Belgacom nog aan het werk in een straat om de hoek. Waarom? Ik stel deze vraag omdat ik me afvraag of als er Belgacomwerken in de buurt worden uitgevoerd, het probleem bij ons -als er dan ook een zou zijn - dan ook niet kan worden bekeken of aangepakt.

Belgacom digitale tv is ook in de naburige gemeente mogelijk, nl in Ternat, in de Oude Brusselstraat, een straat met een paar huizen maar en op geen kilometer van onze straat verwijderd. De Tenbroekstraat beslaat twee gemeenten - Sint-Ulriks-Kapelle en Sint-Martens-Bodegem- . Ik weet het niet voor St. Ulriks K. maar in de Tenbroekstraat Sint-Martens-Bodegem, met heel wat meer huizen, kan het dus niet. Wat moet er gebeuren om dit wel mogelijk te maken of wie beslist daarover? Ook in Groot-Bijgaarden, Konijnberg, is er digitale Belgacom tv. Ik heb me ook laten vertellen dat het mogelijk is in de Kloosterstraat in Dilbeek, maar dat heb ik niet gecheckt.

Ik ben verplicht mijn kabelabonnement bij Telenet te blijven betalen en bovendien zal Telenet een aantal zenders voor mij uitsluiten als ik niet voor digitale tv bij hen opteer. Ik wil nu eenmaal bij Belgacom blijven maar blijkbaar wordt mijn trouw niet beloond.


Nog een voorbeeld van mijn niet beloond zijn: vanaf 2007 tot en met 2001 belde ik regelmatig naar Zwitserland. Er waren geen mogelijkheden dat goedkoper te doen. Kennissen van me konden wel mits bepaalde procedure goedkoop of gratis bellen naar de VS, naar Franrkijk. Ook dat euvel heb ik me niet aangetrokken. Ik bleef bij Belgacom en Proximus....


Graag wat sympathie en hulp.

Met vriendelijke groet

NIcole Raes - echtgenote Verhelst



4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Waarschijnlijk is er in de straat waar je woont nog geen Belgacom TV beschikbaar omdat de infrastuctuur daarvoor nog niet aanwezig is.

Je kan zelf een beschikbaarheidstest doen via de BGC website om te zien of je al dan niet van BGC TV kan genieten. Zie de link hieronder.

http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/annex_custombody/acb_webcheck_RES.page?

Belangrijk is dat je in HD tv kan kijken op een zo hoog mogelijk profiel, bv 30/6 profiel=3 TV's in HD...enz

MVG

Dank u. Ik dacht het al. Maar wie beslist hierover? Waarom is deze straat
niet belangrijk en de andere straten in dezelfde gemeente wel? Wat is het
criterium? Ben ik de enige in deze (lange) straat die digitale Belgacom tv wil?
Dank u. Ik dacht het al. Maar wie beslist hierover? Waarom is deze straat
niet belangrijk en de andere straten in dezelfde gemeente wel? Wat is het
criterium? Ben ik de enige in deze (lange) straat die digitale Belgacom tv wil?
Reputatie 5
Badge +3
Beste Nicole, wat is het resultaat van de test?

Reageer