Skip to main content
Hoi,

Sinds geruime tijd kon ik via internet zien dat ik over twee decoders kon beschikken in SD .... gezien ik maar over een belabberde snelheid beschik... maar toch.

Gisteren stapte in naar de Belgacom winkel .... de verkoper keek het nog even na en ja ik kon over een extra decoder beschikken (zeer vriendelijke support)

eens thuis gekomen aangesloten en ik had beeld na het opstarten weliswaar hij gaf nog steeds "de tekst bezig met opstarten" maar ik had beeld...

Eens volledig opgestart valt het beeld weg.... Na het uitzetten van de andere decoder (geen connectie meer met het internet en uit het stopcontact) nieuwe decoder weer opgestart en weer hetzelfde beeld totdat hij volledig is opgestart en dan valt het beeld weg.

Even naar de klantdienst zitten bellen ... zeer vriendelijke support (heb reeds erger meegemaakt een pluim dus voor de vriendelijkheid) Na het uitzoeken kreeg ik de melding .... uw snelheid is te laag en u kan niet over twee decoders beschikken ..... :(

1 foute informatie op het internet

2 anno 2011 nog geen volledig dekking VDSL nog steeds niet beschikbaar, woon nochtans niet zo afgelegen doch zit nog steeds 6MBIT verbinding (ik weet er is nog erger:()

3 waarom gaat de nieuwe decoder niet ook al is de andere uit, niet op het net aangesloten en geen internetconnectie ?

4 men moest BC verplichten dat men enkel reclame mag maken voor diensten die overal beschikbaar zijn. Lucht verkopen is makkelijk en bedriegelijk

5 maandag nogmaals naar de shop om de decoder binnen te brengen.

6 wachtend op een betere provider .... als die er al is.

En nu in de zon .... nog en geluk dat deze gratis is :)

Eddie

Beste,

Kan u uw login via privé bericht bezorgen aan mij? Dan kunnen wij dit verder nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva van Belgacom.

Reageer