Beantwoord

Belgacom-decoder

  • 27 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo, ik heb nog steeds twee decoders van Belgacom... deze geeft steeds meer problemen met opnemen, herbekijken,... Is het mogelijk deze in te ruilen voor een nieuwe? Mvg
icon

Beste antwoord door Martin 27 oktober 2017, 09:36

misschien best dat je contact opneemt met de helpdesk 0800 22 800

of een privébericht stuurt met je klantgegevens en je vraag daar stelt.



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,

je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Bekijk origineel

2 reacties

misschien best dat je contact opneemt met de helpdesk 0800 22 800
of een privébericht stuurt met je klantgegevens en je vraag daar stelt.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Dank voor uw reactie!

Reageer