Ik zie dat ik 2 credits heb. Wat wil dit zeggen ?
vg,
polle
Bladzijde 1 / 1
je kan per credit 1 VOD naar keuze bekijken (film, ooit gemist, ...)
bij tv favorite zit 1 credit per maand, bij tv intense 4 credits. je kan soms ook credits krijgen ter compensatie
mvg
bij tv favorite zit 1 credit per maand, bij tv intense 4 credits. je kan soms ook credits krijgen ter compensatie
mvg
Ik heb TV favorite en dus heb ik recht op 1 credit per maand. Mijn vraag: kunnen deze credits opgespaard worden? Ik heb reeds 1 jaar Belgacom TV in mijn tweede verblijf, maar ik heb nog maar max. 2 credits gekregen die ik nu gebruikt heb en nu sta ik op nul. Wordt mijn niet gebruikte credit van de maand dan "vernietigd" bij de volgende maand ?
het ongebruikte op aanvraag-tegoed wordt overgedragen naar de volgende maand, met een limiet van twintig credits.
mvg
mvg
Bedankt voor de vlugge reactie. Is dus niet het geval bij mij. Bij wie moet ik dit melden ? Bij Eva ?
Mvg, paul
Mvg, paul
via Eva of rechtstreeks bij klantendienst eens proberen (0800 22 800)
maar je bent toch zeker dat je tv favorite hebt hé (heeft niets te maken met favorite internet)
mvg
maar je bent toch zeker dat je tv favorite hebt hé (heeft niets te maken met favorite internet)
mvg
Die credits kan je idd tot max 20 opsparen. Enige manier om dat te checken is vlgs. mij om voor een film of programma's de huurprocedure op te starten, paswoord in te geven, en op het bevestigingsscherm het saldo af te lezen. Daarna gewoon annuleren en niet bevestigen, anders gaat de credit er af. die ene credit per maand hoort idd bij TV Favorite.
Bedankt voor de goede raad. Ik ga de klantendienst bellen, ik heb inderdaad TV Favorite, dus er is iets mis denk ik bij Belgacom.
Mvg,
Paul
Mvg,
Paul
oké Paul, laat nog maar iets weten hoe je daar uitgedraaaid bent
mvg
mvg
Beste xenne,
Ik heb gebeld naar 0800 22700 en daar heeft men mij verzekerd dat ik 1 gratis film of programma krijg per maand (TV favorite abbo) maar het werkt op de volgende mannier: ik koop een film en die wordt dan afgetrokken op de faktuur later. Ik ga dus geen zichtbare credits meer krijgen, ik moet dus zelf controleren of ik mijn gratis film al gekocht heb of niet. Zij konden mij niet vertellen waarom ik in het verleden WEL zag hoeveel credits ik nog tegoed had. Dus opletten geblazen ;-(
Ik heb gebeld naar 0800 22700 en daar heeft men mij verzekerd dat ik 1 gratis film of programma krijg per maand (TV favorite abbo) maar het werkt op de volgende mannier: ik koop een film en die wordt dan afgetrokken op de faktuur later. Ik ga dus geen zichtbare credits meer krijgen, ik moet dus zelf controleren of ik mijn gratis film al gekocht heb of niet. Zij konden mij niet vertellen waarom ik in het verleden WEL zag hoeveel credits ik nog tegoed had. Dus opletten geblazen ;-(
bedankt voor de feedback.
ik vind het nogal een rare manier van werken...
@ sinjoor72 : jij hebt ook favorite tv zeker? werkt het voor jou ook op deze onoverzichtelijke manier?
mvg
ik vind het nogal een rare manier van werken...
@ sinjoor72 : jij hebt ook favorite tv zeker? werkt het voor jou ook op deze onoverzichtelijke manier?
mvg
Bij mij werkt alles normaal betreffende de credits met mijn TV favorite. Elke maand krijg ik er ééntje bij en bij huur van film gaat er ééntje af. Je kan ze opsparen tot 20.
Bij gebruik ervan worden ze vermeld (aangerekend en gecrediteerd voor zelfde bedrag) op de eerstvolgende factuur.
Ik kan mijn credits ook raadplegen via de procedure zoals "sinjoor72" hierboven vermeld heeft. (huurprocedure starten)
Bij gebruik ervan worden ze vermeld (aangerekend en gecrediteerd voor zelfde bedrag) op de eerstvolgende factuur.
Ik kan mijn credits ook raadplegen via de procedure zoals "sinjoor72" hierboven vermeld heeft. (huurprocedure starten)
bedankt voor de info, Greetje11
dan vind ik het toch een zeer rare uitleg dat Paul gekregen heeft, ik zou er alvast geen genoegen mee nemen. kan me namelijk moeilijk voorstellen dat er verschillende procedures zouden zijn voor credits bij tv favorite
mvg
dan vind ik het toch een zeer rare uitleg dat Paul gekregen heeft, ik zou er alvast geen genoegen mee nemen. kan me namelijk moeilijk voorstellen dat er verschillende procedures zouden zijn voor credits bij tv favorite
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.