Goeiedag,
Als er een ding is waar mensen zich dood aan kunnen ergeren dan is het wel een foutieve factuur, en wat nog erger is: dit 'oplossen' via de telefonische facturatiedienst en vervolgens een maand later weer dezelfde foute factuur krijgen! Belgacom dit kan echt niet.
1. December 2010: Ik laat in een belgacom servicepunt mijn usb - favorite internetverbinding 43 euro omzetten naar een goedkopere modem - comfort internetverbinding 33 euro. Als promotie ontvang ik 2 maanden gratis internet + de modem aan 50 euro.
2. Januari 2011: factuur van de modem: 50 euro, ik controleer mijn verbinding via belgacom online services en de blok is inderdaad gegaan van 100 gigabyte naar 50 gigabyte per maand
3. Februari 2011: geen factuur = OK
4. Maart 2011: Factuur "internet favorite" 43 euro
Ik bel naar de facturatiedienst en zeg dat ik sinds december een comfort abbo behoor te hebben. Zij bevestigen dit, ze kunnen mij de datum vermelden waarop ik omgezet ben naar comfort + het servicepunt waar dat gebeurde. Omdat de factuur reeds verstuurd was kunnen ze dit niet meer corrigeren. Er wordt mij gevraagd de factuur te betalen 43 euro en het bedrag dat teveel is zal van de volgende (correcte) factuur bij afgetrokken worden 43 - 10 -10. Dit wordt mij nadrukkelijk beloofd nadat ik argwanend hierover was.
5. April 2011: Factuur "internet favorite" 43 euro
Via belgacom online services betwist ik deze factuur voor een bedrag van 20 euro.
6. Mid April 2011: Factuur "internet favorite" 43 euro + terugbetaling 20 euro krediet + ik zie dat mijn meter terug op 100 gig staat.
Beste Belgacom, dit is NIET wat ik besteld heb. Ik heb sinds december een COMFORT verbinding en wil niet volgende maand alweer een factuur van 43 euro krijgen.
Ik stap binnen in het Belgacom verkooppunt waar ik in december de omzetting laten doen heb, maar zij weten van niks "meneer u hebt een favorite abbonnement, en onze systemen zijn zeer betrouwbaar, wij vinden hier niks terug van comfort" met een ongelooflijke arrogantie wordt ik weer met het kluitje het riet in gestuurd.
Vervolgens open ik terug mijn belgacom services en dan zie ik dat ik een "nog te komen" factuur heb van 39 euro verbrekingskosten van internet comfort in december 2010. Ik neem aan dat de mensen van 'de betwisting' mijn comfort abbo gewoon geannuleerd hebben zonder mijn medeweten en dit terug op favorite gezet (100 gig)!
Ik lees onderaan de factuur dat dit een favorite contract is tot december 2011 en dat bij opzegging ik het gehele bedrag dien te betalen. Daarom weigerde ik ook om NU mijn abbonnement naar Comfort te laten omzetten omdat dit namelijk al zo was! Mijn meter stond in jan-feb-maart op 50 gig en dat hoort zo te blijven!
Los dit aub op ik word hier knettergek van, al dat gebel en over en weer geloop en maandelijk te hoge facturen krijgen voor iets wat maanden geleden al geregeld hoorde te zijn, en iets wat de facturatiedienst duidelijk telefonisch niet aan kan, en het servicepunt al helemaal niet. Ook het 'betwisten' van bedragen kan VEEL beter vermits je NIETS commentaar kan zetten.
fc320806
Ik stap naar het servicepunt waar ik in december mijn abbo heb laten overzetten, maar daar "weten ze van niks", het antwoord is redelijk aggressief:
Bladzijde 1 / 1
Dit is iets voor Eva. Zij zal dit wel oplossen.
Beste djorkaef,
Ik heb uw vraag doorgestuurd naar de bevoegde dienst.
Er werd voor u een dossier aangemaakt met nr. 13216106.
Zij zullen u zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik heb uw vraag doorgestuurd naar de bevoegde dienst.
Er werd voor u een dossier aangemaakt met nr. 13216106.
Zij zullen u zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.