Belgacom 11 en 11+ in HD ?

  • 27 August 2012
  • 5 reacties
  • 160 Bekeken

Beste,

Ik ben nieuwe klant bij Belgacom en stel mij de vraag of de voetbalzenders, 11 en 11+ in HD te bekijken zijn ?

Zoals de afgelopen match van gisteren tussen Osasuna - Barcelona was NIET in HD... klopt dit ?

Voor een extra betaalpakket zou je toch mogen HD verwachten ?

Alvast bedankt voor de info.

Mvg,


5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Zie de link hieronder voor info omtrent 11+:

http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/plain-topic/p_E_11plus_dup1.page?

één van de 5 gratis wedstrijden op zaterdag wordt in HD op 11+ uitgezonden...

mvg
Bedankt voor de info JDM !

Dus, Belgacom maakt zelf de keuze van de HD-match... :-(

Zou nochtans leuk zijn moesten alle matchen in HD zijn zoals bij Sporting Telenet HD het geval was !

Reputatie 5
Badge +3
Je hebt volkomen gelijk, groot verschil in HD zeker bij voetbalwedstrijden! Is hier op het forum al meermaals aangehaald om meer (Nederlandstalige) zenders in
HD-kwaliteit uit te zenden!
groetjes
Badge
Vergeet dat maar dat alles bij ons in Hd is ja nagelang hoe ze zijn ingedeeld.Deze week zullen dat er veel geweest zijn omdat er al zondag 3 wedstrijden na elkaar op het eerste kanaal in HD werden gespeeld.Vrijdag was er dan geen Belgisch voetbal ik weet nu niet juist hoeveel matchen er juist gespeeld zijn op HD kanalen maar zeker niet allemaal want beerschot heb ik al moeten volgen op het vijfde kanaal.Wij hebben ook maar 2 HD kanalen.
Heb hier ook Tv Vlaanderen, daar heeft men bijna alle duitse kanalen in HD en zelfs ( Ned1,2,3 in HD weliswaar in het basic+ pakket )voor nog geen 20 euro!!!

Reageer