Skip to main content
Ik wil graag mijn ervaringen met de klantendienst van Proximus delen.



Eind juni heb ik mijn internet abonnement opgezegd wegens een verhuizing, per 31 juli.

I.p.v. de aangegeven datum (bevestigd door een medewerker) is mijn lijn op 11 juli stopgezet. Na ruim een uur gebeld te hebben met de klantendienst, is mij uiteindelijk verteld dat uiterlijk woensdagmorgen het internet gereactiveerd zou worden.



Woensdagmiddag: nog steeds geen internet. Na wederom met de klantendienst te hebben gesproken wordt mij verteld: "Het duurt 48 uur om de verbinding te activeren, u heeft vrijdagmiddag weer verbinding."

Inmiddels is het zaterdag, en heb ik nog steeds geen internet. Na nog een keer gebeld te hebben met de klantendienst is mij nu verteld dat het (vanaf vandaag) binnen drie dagen geregeld is, maar ik weet niet meer wat ik moet geloven.
Beste, dit is dus niet OK. Ik laat navragen wat er precies aan de hand is en hoop op een spoedige oplossing. Excuses.



Groeten,



Tina

Reageer