Skip to main content
Kan er iemand van Proximus wat meer details geven wat er allemaal aangepast, veranderd en gedebugd is in deze recent uitgerolde versie NTE_6.32.1.76?
Dat wordt zelden/nooit gecommuniceerd.

Interesseert mij ook wat er zoal bij die updates veranderd, kan nuttig zijn voor dit forum.

Maar vragen staat vrij.
Toch wel iets van informatie werd op het forum hier gegeven door PCM Bram , omtrent NTE 1.2.
Juist, vergeten.

Wat er nog altijd niet 100% werkt zijn de opnames, hopelijk wordt dit met deze update ongedaan gemaakt.
Dit werd hier op het forum door een Px medewerker (ben zijn naam even kwijt) bestempeld als dat dit met deze nieuwe 3.2 nog voor een deel tot de testsoftware zou behoren, in verband met problemen met opnames, dus ben benieuwd wat het gaat geven, zou bijna te mooi zijn om waar te zijn, dat de problemen met opnames hier nu definitief, (na al die lange jaren van opname probleemmeldingen) met deze 3.2 uiteindelijk eens zouden stoppen, maar je weet maar nooit hé 😉
Hi Janick



je kan veel informatie ook terugvinden op :



http://bgctv.skynetblogs.be/#NTE1.2



Klopt, we ondervinden momenteel nog altijd volgend bug.



serveropnames: Bij het verwijderen van een serieopname op NPVR komt soms voor dat ook de volgende geplande opname mee verwijderd wordt waardoor dus klant een aflevering kan missen ( niet opgenomen)



de vorige update was vooral een bugfix voor de verbindingsproblemen dat we ondervonden van de decoders naar server toe waardoor de opnames niet wilden starten of verdwenen uit de opname lijst. Dit zou moeten opgelost zijnnu



mvg sabine
Sabine



Bedankt voor de verduidelijking.



Mvg, Martin
@Sabine,



Dank voor je reactie, wij ondervinden nog geregeld programma's die werden geprogrammeerd maar niet zijn opgenomen.

Bv. gisteren 26/02 de film "Robin Hood" op VTM was er zo één, plus nog een paar series van vorige week die ik mijn dochter hoorde zeggen die niet waren opgenomen, het heeft nochtans lange tijd zonder enig conflict goed gewerkt.



groetjes,
Huidige SW op mijn V5 decoder (harde schijf): SW-versie: NTE_6.12.1.56

Wanneer komt die update op de V5?

Kan het dan uittesten i.v.m. de opnames zoals aangegeven op de tech. pagina Px.(skynetblogs)



mvg.
doe eens een reset van je decoder om die proberen binnen te trekken, is bij mij zo gelukt.
Hi Janick,



Voor de film



zondag 26 februari op VTM om 20:35 naar "Robin Hood"



Ik ga kijken of ik die kan pushen naar je decoder.



Wat de v5 betreft;



Meestal lopen opnames op dit type fout door een slechte verbinding met de server veroorzaakt door device zelf



Wanneer ik een verbinding maak met je decoder zie ik al enige tijd geen herstart meer ( is altijd aan te raden een decoder eens om de paar weken te herstarten om problemen te voorkomen)



Verder is de harde schijf voor mij ook niet bereikbaar en zie ik een streamverlies tussen modem en decoder



zou dus volgende aanraden



- aan zijkant eens harde schijf uitdrukken en terug indrukken



- decoder restore ( selfrepair)



http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html



Mvg sabine
Dag Jdm_01,



Ik heb juist de opname op je decoder geplaatst.



Mvg, Robrecht



Het Proximus Team
@Sabine & Robrecht,



Tx daarvoor, heb vandaag tevens de nieuwe SW uitgerold gekregen, zal de opname conflicten verder opvolgen.

Inderdaad, normaal doe ik een reset van de decoders maandelijks, maar was nu al een hele tijd geleden.



mvg.
doe eens een reset van je decoder om die proberen binnen te trekken, is bij mij zo gelukt.

Met de NTE1.2 had ik de bug bij "alles wissen" niet, nu hoop ik maar dat ik ze nu niet krijg bij de 3.2 ;)

FYI > NTE3.2

Reageer