Beeld en geluid loopt continu vast

  • 30 March 2011
  • 4 reacties
  • 2348 Bekeken

Sinds de nieuwe update van BelgacomTV ondervind ik enorm veel problemen met de beeld en geluidskwaliteit.

Het geluid valt vaak een seconde uit en ook het beeld loopt soms voor een seconde vast. Moeilijk om een programma te volgen op die manier.

Mijn log-in: fc098727

4 reacties

Ben je toevallig aan het downloaden/uploaden?

Heb sinds vandaag terug het probleem dat zich enkele maanden geleden ook voordeed bij een hele boel mensen.

Namelijk dat het downloaden via internet, belgacomtv stoort. Alleen bij het limiteren op een veel lagere downloadsnelheid is tv kijken mogelijk.
Ik ben niet aan het downloaden maar ik zit wel bijna aan mijn maximale downloadlimiet van 120GB.
Ik heb gisterenavond inderdaad ook gemerkt dat het beeld en geluid soms voor een seconde bevriest. Nu, enorm veel is het bij mij niet, pakweg 1x per uur.

Ik heb de update wel al meer dan een week en heb het in die periode niet opgemerkt, dus ik weet niet of dat de eigenlijke oorzaak is.
Beste BLGCM,

We hebben een aantal testen op je lijn gedaan maar tot op je modem zien we geen fouten. Er zijn tot nu toe geen kwaliteit-problemen gekend op de nieuwe update. De decoder herstarten kan een oplossing zijn maar meestal zit het probleem ergens anders.

De downloadlimiet is bereikt maar dit mag geen invloed hebben op je Belgacom TV. Vanaf morgen zal deze teller trouwens terug op 0 staan en je opnieuw 120GB kunnen downloaden.

Indien na een herstart van de decoder er nog geen verbetering te zien is zal ik je moeten vragen om contact te nemen met de technische dienst om samen een aantal testen uit te voeren.

Technische dienst te bereiken via gratis nummer 0800 22 700 (7u-22u).

MVG,


Eva van Belgacom

Reageer