beeld beweegt

  • 13 December 2011
  • 3 reacties
  • 1713 Bekeken

Badge +1
hallo

Mijn beeld op één van mijn drie tv's beweegt en dit is al een hele tijd zo. Vroeger was dit, denk ik een probleem die velen hadden op HD kanalen de eerste seconden. Maar ik heb dit op iedere zender en niet een paar seconden dit is voordurent zo. Ik heb ook soms maar dit is niet altijd dat het geluid niet sichroon loopt met het beeld. Het ligt niet aan mijn tv want dvd's spelen perfect.Aals ik mijn pc of gsm aansluit via hdmi op mij tv beweegt het beeld ook niet. Wat zou hiervan de oorzaak zijn? Hoe kan ik dit oplossen?

3 reacties

Badge +1
niemand die dit ook al gehad heeft? Of raad weet?
Reputatie 6
Badge +3
Heb je zelf de beeld instellingen gewijzigd op je decoder? Probeer de instelling terug in te stellen op automatisch. Ga hiervoor naar instellingen, beeldinstellingen, automatisch instellen bij beeldresolutia. Kijk of je nu verbetering krijgt. Is je dvd speler ook via hdmi aangesloten? Probeer ook eens als test de SCART kabel (moest) die aangesloten zijn uit te trekken en enkel met de HDMI kabel werken.
Badge +1
Hallo

Dank u voor je reactie. Mijn instellingen stonden al op automatisch en ik gebruik enkel hdmi. Maar toch bedack voor de raad.

mvg

Reageer