Zonet gebeld met Proximus klantendienst ivm laatste factuur. Plots worden internationale oproepen in de daluren aangerekend die tot 1 maand geleden gratis waren. De bediende (in opleiding) zei dat dat "zo" was; zijn coach beweerde dat alle klanten hiervan per email en brief werden ingelicht in juli maar kan mij geen copie geven : "ge moet uw brievenbus nazien" !! wat een arrogantie van Proximus!!!!
Zij wanen zich "heer en meester" over hun klanten!!!
Bladzijde 1 / 1
In de reeks "Tips om klantenservice op te krikken"
in https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/tips-om-goedkoper-te-surfen-40453.
in https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/tips-om-goedkoper-te-surfen-40453.
Dag Jacky D,
Voor mij klinkt deze uitleg ook vreemd, dus ik maak dossier 30663763 voor nazicht.
De bevoegde dienst zal je verder informeren.
Groetjes,
HeidiE
Voor mij klinkt deze uitleg ook vreemd, dus ik maak dossier 30663763 voor nazicht.
De bevoegde dienst zal je verder informeren.
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.