Bedrijfsabonnement met hoge kost als privépersoon

  • 12 September 2012
  • 0 reacties
  • 75 Bekeken


Beste Belgacom,


Het ontbrak me aan een e-mailadres om jullie te bereiken, dus hopelijk lukt het langs deze weg...


Een maand geleden stuurde ik een aangetekende brief (ref 110 011 800 332). Reden: op 7/7/12 werd door mijn ex-werkgever en mezelf een proximus document opgesteld voor overdracht van het bedrijfsabonnement naar mij als privé persoon met daarin de vraag om domiciliëring en opdracht om een 'mobile start 10' abonnement te activeren. Dit gebeurde niet, waardoor mij een bedrijfsabonnement als privé persoon werd aangerekend.


Midden Augustus merkte ik dit bij mijn e-services: om en bij 43 euro voor 30 min. bellen en 11 smsjes. Ik paste het abonnement zelf aan naar mobile start 10, maar zond jullie een brief met vraag voor correcte verrekening van mijn telefoonkosten. (ondertussen kreeg ik mijn factuur ten belope van 68,25 euro)


Ik kreeg reeds 2 smsjes dat jullie mijn 'klacht' opvolgen, maar na 1 maand heb ik nog steeds geen antwoord. Graag had ik dit met jullie opgevold om te vermijden dat ik de ombudsman telecommunictie dien in te schakelen.


Tot gauw, Vriendelijke groet,


Steven.

0 reacties

Geen reactie

Reageer