Bedriegerij: Smart 65 met Xperia Z!

  • 20 August 2013
  • 6 reacties
  • 874 Bekeken


Ik typ mijn klacht maar hier omdat ze aan de telefoon niet luisteren en gewoon zelfs de telefoon afsmijten! Op 27/04/2013 kocht ik een Xperia Z aan in de belgacom shop dendermonde. Ik was tevreden van het toestel. Maar na een maand werd het toestel zeer warm, met een barst in de achterkant als gevolg. Dit valt onder garantie. Toen ik deze binnenbracht voor reparatie waren ze nog vriendelijk. Na 7 weken nog niets gehoord te hebben van Belgacom, Teleplan of Sony zelf besloot ik maar zelf contact op te nemen met Sony. Ze hielden mijn gewoon aan het lijntje. Dan was er een staking en dan opeens werkten ze er niet (pauze). Na 8 weken kreeg ik eindelijk mijn toestel terug maar in welke staat???NOG MEER BESCHADIGT(glaskappen op achterkant, krassen op scherm,...) en bovendien er was niets aan gedaan! Ik ging terug naar de shop om een geldige reden waarom deze niet hersteld was + om te vragen om een nieuw toestel te krijgen. Beide vragen wisten ze negatief te beantwoorden. 'Wij hebben toestemming nodig van hogerant om een nieuw toestel te geven' zeiden ze mij met een grote lach op hun gezicht. Ze hebben mij daar voor SCHUT gezet en daarbij nog eens UITGELACHEN (BELGACOM SHOP DENDERMONDE). Op 31/07/2013 had ik er echt genoeg van en heb ik een klacht ingediend bij de ombudsdienst. Maar nu 20/08/2013 nog steeds geen antwoord. Ze wachten op het antwoord van Mevrouw Melanie De Kerpel? Maar als je vraagt om haar eens te contacteren weten ze je wel te melden dat dit geheime informatie is en dit niet met de klanten mag meegeven worden? Ze leggen altijd de telefoon neer! Iemand van mijn familie heeft een iphone in een abonemment bij TELENET gekocht en die is maar 3 weken weggeweest en die is tenminste WEL GERPAREERD! Daarom ik wil graag de mensen van dit forum laten weten KOOP NOOIT EEN GSM VAN 1 EURO BIJ PROXIMUS/BELGACOM ZE BEDRIEGEN JE ER! Voor het betalen zijn we altijd goed maar een toestel reparen kunnen ze blijkbaar niet! Ik ben al overgestapt naar Jim mobile(Veel interessanter + meer voordelen) en gaan als de klacht is overgestapt waarschijnlijk overstappen naar SNOW(base) Ik hoop dat belgacom dit eindelijk leest en besluit hier iets aan te doen, het is niet mooi om jarenlange klanten zo in de kou te zetten!

6 reacties

Beste Klant,
Onze excuses voor het ongemak.
Kan u ons uw gsm nummer en klantenrekeningnummer doorgeven.
Ik zal dit voor u verder nakijken.

Mvg Eva
Uw dossier is inderdaad in behandeling met hoge prioriteit.
U zal gecontacteerd worden van zodra dat het voor u opgelost is.
Onze excuses voor het ongemak.

Mvg
Eva
Geachte,

Zoals reeds vermeld, is uw dossiernummer nogmaals doorgegeven naar de bevoegde diensten zodat zij dit voor u zo spoedig mogelijk kunnen nakijken.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.

Mvg Eva


geplaatst 07:52


Dit is verwijderd door een moderator:


Geachte,



Zoals reeds vermeld, is uw dossiernummer nogmaals doorgegeven naar de bevoegde diensten zodat zij dit voor u zo spoedig mogelijk kunnen nakijken.

Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.



Mvg Eva


PS aan Eva hier op het forum ben je onberijkbaar via PB
Reputatie 7
Badge +1


In een specifiek geval als dit, en al zeker als het over facturatie of garantie gaat,kunnen wij als forumleden weinig doen.Gysbrechts heeft duidelijk een lange lijdensweg ondergaan, die niemand wil meemaken, maar dank zij zijn hardnekkig volhouden heeft hij uiteindelijk toch resultaat gehaald! waarvoor wij alleen maar bewondering kunnen hebben!



kunnen wij als forumleden weinig doen.




Eigenlijk zouden hier nooit forumleden nodig moeten zijn om problemen van Belgacom op te lossen of vragen over Belgacom te beantwoorden,

want Belgacom zou die moeten oplossen of beantwoorden en nog straffer een forum zou zelf niet nodig moeten zijn,

een eenvoudig telefoontje of e-mail zou voldoende moeten zijn om alles tot een goed einde te brengen, maar dit zal wel een eutopie zijn zeker !

Reageer