Het is nu reeds gedurende "jaren" aan de gang en i begrijp er steeds minder van, om de zoveel tijd wordt mijn communicatie volledig afgesloten en dan blijkt dat ik weer maar eens met onbetaalde facturen zit. het probleem is hier dat ik steeds te laat op de hoogte gesteld word en dat er mij om de haverklap 150,00 e aangerekend wordt voor administartieve kosten? Op die manier wordt mijn abonnement peperduur!!!!!!!!!!!!!!!Ik betaal per jaar zo ongeveer 1000 euro aan administratiekosten!!!!!!!!! Kan ERva mij misschien uitleggen waar deze bedragen vandaan komen en ervoor zorgen dat 'op zijn minst een deel ervan, opnieuw gecrediteerd worden? Op die manier kan ik misschien eindelijk van mijn achterstallen afraken.
hartelijke dank,
Jan
0612872920
Bladzijde 1 / 1
Beste Jan,
Graag ontvang ik van u klantgegevens (klantnummer, factuurnummer, telefoonnummer, ...) zodat ik uw dossier kan laten nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang ik van u klantgegevens (klantnummer, factuurnummer, telefoonnummer, ...) zodat ik uw dossier kan laten nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
persoonlijk heb ik altijd gebeld naar 0800 22 800 als er iets was met de factuur. ik werd snel geholpen en zag de credit nota instant verschijnen via e-services. in sommige gevallen werd er wel een dossier aangemaakt en werd ik na een tijd opgebeld met het resultaat
mvg
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.