bedot

  • 30 April 2011
  • 4 reacties
  • 1264 Bekeken

Badge
  • Practitioner
  • 39 reacties
we hebben een comfort 10 gsm abbonement bij ons pack met internet , tv , telefoon.

we krijgen elke nacht om 01h00 snachts reclame smsjes .

en nu net een sms dat onze belwaarde op is.

op e-services kan je wel geen lijst opvragen van je verstuurde sms'en en gedane gesprekken.

ook de service aan de telefoon helpdesk trekt weer op niks , als ze maar kunnen verkopen.

ze beloven een completer pack als dank voor de jarenlange dienst.

ze geven 2 tv boeketten gratis !!

maar in werkelijkheid kan ik maar op 1 van mijn 2 decoders zie extra zenders zien !!

waar kan je mailen met uw klachten zoals ik gewoon ben als 1e klant van turboline zoals dat vroeger noemde.

Ik zou ook nog een creditnota krijgen maar ja de helpdesk is al in vakantiestemming , en doet niet veel meer

4 reacties

Badge
beste

Bij toevoeging GSM aan een trio-pack bezit je inderdaad meer voordelen (10 euro). Alle zenders ook de extra boeketten zijn steeds op beide (of drie) decoders te bezichtigen, hiervoor bel je helpdesk op hun nummer 0800/22700 optie 1 opnieuw optie 1, elke dag van 08u00 tot 22u00 ook vandaag.Wat creditnota betreft dien je bij klantendient na te vragen, dit kan van maandag tot vrijdag 08u00 tot 18u00. REclame sms jes van Proximus - Belgacom s'nachts ?. Indien de belwaarde op is ontvangt u inderdaad een sms'je om u hiervan op de hoogte te brengen

muisje
Badge
3maal kregen we proximus mededelingen om 01h!!

proximus kan dit zeker nagaan in hun databasearchief
Beste vith,

Kan u via privé-bericht even doorsturen over welk gsmnr dit gaat?

Ik kijk dit dan even na en neem terug met u contact op.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Op e-services kan je WEL een gedetailleerd overzicht opvragen van alle uitgaande gesprekken en sms'en van uw gsm. Ik moet wel toegeven dat het redelijk verborgen zit:

E-services --> Gebruik en facturering --> Mijn factuur online --> Facturen --> Klik op het kleine Excel-icoontje naast de gewenste maand

Reageer