Vraag

Bedankt Proximus

  • 24 October 2016
  • 3 reacties
  • 224 Bekeken

Bedankt Proximus

Als tevreden klant van het eerste uur , een ervaring rijker.

Donderdag 21/10
Geen internet verbinding meer
Aja ze zijn aan het werk in de straat , zal waarschijnlijk wel niet lang duren.
Men is zo vriendelijk geweest om ons NIET te verwittigen van de werken.

Vrijdag 22/10
Putje voor onze oprit , met een vriendelijke nota in de bus “ binnen de 10 dagen zullen we dit terug dicht maken “ ??
Telefoontje naar de helpdesk : nog steeds geen internet , men is hier aan de werken in de straat.
Sorry Mr maar van hieruit kunnen we niets doen.
We zullen maandag voormiddag een technieker langs sturen.
Oké , als dit niet vroeger kan, zullen we er maar een weekend bij nemen.
Geen betalingen uitvoeren , geen smartschool , geen werkvoorbereidingen , geen TV .( Zullen dan maar een gezelschapspelletje spelen zeker.)

Tijdens het weekend toch via FON wat kunnen doen. En voor de rest onze mobile data er doorgejaagd.

Maandag24/10
Een halve dag verlof nemen , zodat de heren van proximus binnen kunnen voor een interventie.
Vroeg uit te veren , vanaf 8h kan je “ de technieker “ verwachten.
Om 7h15 het putje kopen dicht maken ( externe firma ) en dan niets meer.
8h – 9h -10h -11h , 11h40 – toch maar nog eens bellen naar de helpdesk zeker.
Na 45 min iemand aan de lijn gekregen ( want al de medewerkers zijn bezig )
Afspraak is ondertussen afgelopen , op dispatching kunnen ze dit niet meer zien , technieker niet bereikbaar.
De oplossing : Een nieuwe afspraak maken , ja maar dan wel graag nog vandaag.
Dit is niet mogelijk , er is niet meer vrij ??
Opnieuw verlof nemen kan ik niet ( en wil ik niet meer ) , zal dan maar moeten nemen wat er nog vrij is.
WOENSDAG 26/10 eerste mogelijke afspraak , zal deze dan maar vlug reserveren anders nog geen Internet.

Dan zijn we bijna één week verder !! ,
Bravo voor de service.
Als ik niet wil werken neem ik wel een week verlof , geen internet leveren is niet nodig.

Compensatie : geen internet , nemen verlof , …. ??????

Denk dat ik mijn menig “ tevreden klant van het eerst uur “ wat zal moeten bijschaven.
Misschien moet ik wel uitkijken naar ander opties
Bedankt proxiumus

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo bridy,

Kan ik u misschien helpen?

Indien ja, kan u mij dan via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Dit is nu al de 2de keer dat ik moet reageren via deze weg.
het begint bijna een gewoonte te worden.


Technieker is vanmorgen gekomen.
In plaats van woensdag 16/10
Enkele dagjes later , het kwam toch niet meer op 1 dag zonder internet.
zitten toch al van vorige week donderdag ZONDER internet.
Tot daar aan toe.
Wat ik zopas gezien heb slaat alles.


Maar waar hebben jullie deze technieker gevonden.
Ik zelf kan dit beter, varkensstallen zijn mooier afgewerkt.
En nog steeds fouten op onze lijn = geen INTERNET
Hier bij foto's van voor en na.
Wie zal de schade - herstelling vergoeden ?
Moet ik echt van leverancier veranderen?


zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt ( interieurarchitect van beroep )


Wie kan er nu eens zorgen dat dit terug in orde komt?
Reputatie 7
Badge +6
Alvast mijn excuses hiervoor. Ik zie aan de foto dat de technicus inderdaad wat 'creatief' is geweest. Hier was inderdaad een een betere oplossing voor. Ik zie dat er intussen een nieuwe afspraak is gemaakt voor dit verder na te kijken en te herstellen. We volgen het even mee voor je op.

Reageer