Beste,
Wij zetten onze bbox altijd snachts af, maar toen ik hem deze morgend terug opzette bleek de WIFI opeens niet meer te werken. Er zijn geen instellingen veranderd en via ethernet werkt het internet nog altijd. Het verklikkerlampje van de wireless brandt dus ook niet meer, hoewel de wifi enabled is in de settings. Weet er iemand wat het probleem kan zijn?
Dank bij voorbaat,
Steven (fa033989)
Bladzijde 1 / 1
tsja, een modem/router is niet gemaakt om elke dag af te zetten. als je het toch doet zal z'n levensduur verminderen.
dit gezegd zijnde,
wat je kan proberen is een harde reset van de modem
dit kan je hardwarematig doen door knopje in gaatje onderaan bbox2 met puntig voorwerp 5-tal seconden in te drukken.
softwarematig via de browser ga je naar 192.168.1.1
⇒ Menu: Advanced Settings
⇒ ⇒ Menu: Maintenance
⇒ ⇒ ⇒ click on " Restore to default configuration "
in beide gevallen gaan de WiFi instellingen verloren en moet je die terug ingeven
succes
mvg
dit gezegd zijnde,
wat je kan proberen is een harde reset van de modem
dit kan je hardwarematig doen door knopje in gaatje onderaan bbox2 met puntig voorwerp 5-tal seconden in te drukken.
softwarematig via de browser ga je naar 192.168.1.1
⇒ Menu: Advanced Settings
⇒ ⇒ Menu: Maintenance
⇒ ⇒ ⇒ click on " Restore to default configuration "
in beide gevallen gaan de WiFi instellingen verloren en moet je die terug ingeven
succes
mvg
Heb het geprobeerd, maar heeft nix geholpen. Wat me nu ook wel opvalt is dat bij de wireless settings staat dat het mac-address 00:00:00:00:00:00 is, wat me niet normaal lijkt.
wifi kaartje zal gesneuveld zijn vermoed ik, bellen naar 0800 22 700 voor ruilnummer
mvg
mvg
xenne heb jij het mij deze week niet uigelegd om via je wachtwoord te doen want dat gaat ook gewakkelijk.Aleen weet ik niet juist mer hoe je het juist moet doen; enkel moet hij natuurlijk z'n wachtwoord nog kennen.
Beste Steven,
Na een hardreset zou het wifi lampje terug in orde moeten zijn.
Als dit niet het geval is kan je best contact opnemen met de technische dienst op 0800/22 700 voor een omruilingsnummer.
Op deze dienst kunnen ze je ook helpen met het beveiligen van de modem nadat hij gewisseld is.
Mvg,
Eva van Belgacom
Na een hardreset zou het wifi lampje terug in orde moeten zijn.
Als dit niet het geval is kan je best contact opnemen met de technische dienst op 0800/22 700 voor een omruilingsnummer.
Op deze dienst kunnen ze je ook helpen met het beveiligen van de modem nadat hij gewisseld is.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.