Skip to main content
Hello to all;

Ik heb gisteren opgemerkt dat onze bbox2 plots veranderd was van SSID (nieuwe SSID was bbox2-52 etc..) en de wireless-verbinding niet meer was beveiligd.Nochtans was daarvoor de beveiliging WPA beveiligd met passphrase.Heeft iemand dit al gezien of gehoord?Wat zou de reden daarvoor kunnen zijn?Dit blijft toch wat op mijn maag liggen...

Het zou mss kunnen dat bgc een software update gedaan heeft van de BBOX2 want die SSID-52.... is precies de default instelling, ofwel is er factory reset gebeurd van je BBOX2

ik denk meer een reset, want een software update past die settings normaal gezien niet aan.

nu Rockit, je moet u alleszins geen 'zorgen' maken. Activeer de wpa gewoon terug.

inderdaad, waarschijnlijk is die modem op de één of andere manier gefactory reset geweest... maar normaal doet hij dat natuurlijk niet uit zijn eigen... dus het is wel vreemd te noemen........ hopelijk was het een éénmalig fenomeen, anders bbox 2 laten inruilen

mvg

Beste Rockit Injuneer,

Het is best mogelijk dat de modem terug in zijn fabrieksinstellingen staat. Het is echter ongewoon dat zoiets gebeurd. Moest het nog eens voorvallen, aarzel dan niet ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva van Belgacom.

Reageer