Skip to main content
Hallo

Sinds kort hebben wij ook een bbox2 gekregen. Met als bedoeling minder time-outs te krijgen op de televisie.

In de praktijk blijkt dat nu het internet er heel de tijd uit ligt. Van zodra er lokaal data wordt getransferred via de wifi, is het onmogelijk om nog te surfen of te connecteren met andere toestellen. Het wordt al helemaal huilen met de pet op als het toestel er dan plots uit knalt en zichzelf herstart.

Hieruit concludeer ik dat de bbox2 niet geschikt is voor iets intensiever gebruik, en ben ik dus op zoek naar alternatieven. Kent er iemand modems/routers/ die compatibel zijn met BGC TV?

Vermoedelijk heb je teveel connecties openstaan naar torrentclients? Dit is een reden dat de BBOX soms crasht.

Er zijn GEEN alternatieven beschikbaar voor de BBOX2. Je kan wel een andere router achter je BBOX hangen zodat deze al je routing en WiFi af kan handelen.

Bedankt voor je reactie! Je weet meer dan dat ze bij de technische dienst wisten te vertellen.

Het probleem heeft niets met torrents te maken, ik moet er zelfs niet meer aan denken nog te downloaden.

Echt jammer dat dit zo 'gesloten' wordt gehouden door BGC. Op deze manier verplicht men klanten een extra toestel aan te kopen en er de plaats voor te voorzien.

Reageer