Beste,
Ik heb bij de klantendienst de overschakeling naar vdsl2 aangevraagd. Er werd gevraagd of ik een specialist nodig had om de installatie te doen of niet. Ik heb gekozen voor de installatie zelf te doen. De bbox2 zou me opgestuurd worden de week erna op donderdag. Die dag thuisgebleven, maar niemand aan de deur gehad.
De activatie zou de week daarop gebeuren. Vermits ik de bbox2 niet ontvangen heb, heb ik naar de klantendienst gebeld. Daar werd me verteld dat deze bbox2 wel degelijk verstuurd geweest is. Vervolgens heb ik natuurlijk gevraagd naar een aangetekend ontvangstbewijs dat ze dan zouden moeten hebben, maar dat konden zij niet zien. Dit is echter nog maar het begin..
Vervolgens vraag ik om dit dus recht te zetten. Blijkt dat ik plotseling een technicus moet bij mij thuis laten komen, natuurlijk tegen betaling. Nu vraag ik mij af waarom die technicus plotseling moet komen. Wat is er veranderd tussen de eerste keer, en deze keer, terwijl er niemand hier geweest is en er dus op geen enkele manier iets ontdekt kan geweest zijn met mijn interne lijn? Het zal dus wel aan het openbare deel liggen. Waarom moet er dan een technicus hier thuis komen?
Ik vraag dus waarom die technicus moet komen. Het antwoord dat ik kreeg is dat ze dat neit wisten, maar het zouden onderzoeken en me terugbellen. Er is tot nu toe nog geen telefoon geweest. Ondertussen zijn we 3 weken later en heb ik al 3 keer naar hen gebeld om telkens opnieuw te horen dat die technicus moet komen, voor een onbekende reden, die ze zouden onderzoeken en dan telefonisch zouden mededelen.
Ondertussen heb ik nog steeds geen bbox2 ontvangen, nog geen overschakeling naar vdsl2 gehad en nog steeds geen bevestiging waarom dit allemaal nog niet gebeurd is... Bovendien probeert men mij te laten betalen voor een technicus die hier 'NIETS' gaat komen doen.
Wat moet ik doen? Ik moet eigenlijk niet eens die bbox modem hebben, ik heb hier vdsl2 compatibele modems liggen.
Bladzijde 1 / 1
beste,het kan inderdaad dat - ook al maak je uw installatie zelf - er een technicus (kosteloos) aan huis dient te komen. Dit omdat er een noodzakelijke wijziging van aansluitpaar dient te gebeuren. Maar dat U de modem niet hebt ontvangen en men u verder niet kan helpen ??. Best stapt u naar een Belgacom-Center waar men dit kan nazien en indien nodig U de noodzakelijke b-box2 installatiepack kan overhandigen. Ontving u reeds een schrijven met de omschakelingsdatum ?
muisje
muisje
Beste Skyeam,
Kan u mij uw vaste lijnnummer of login via privé bericht sturen? Dan kan ik de situatie eens nakijken.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Kan u mij uw vaste lijnnummer of login via privé bericht sturen? Dan kan ik de situatie eens nakijken.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Beste Skyeam,
De technieker zal niet bij u langskomen. Deze zal een paar kabels in de centrale verplaatsen en dan zal uw VDSL2 lijn geactiveerd worden. De B-box2 modem is al een tijdje geleden opgestuurd in oktober. Hebt u deze inmiddels ontvangen?
Mvg,
Eva van Belgacom.
De technieker zal niet bij u langskomen. Deze zal een paar kabels in de centrale verplaatsen en dan zal uw VDSL2 lijn geactiveerd worden. De B-box2 modem is al een tijdje geleden opgestuurd in oktober. Hebt u deze inmiddels ontvangen?
Mvg,
Eva van Belgacom.
Neen, deze is nog steeds niet toegekomen. Er staat hier wel een andere vdsl2 compatible modem ingeschakeld, dus de omschakeling zou geen problemen mogen veroorzaken en internet zou behouden worden tot deze bbox2 onvangen is. Heeft u enig idee wanneer dzee omschakeling zou gebeuren?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.