BBox V3 & Decoder V5 verkrijgbaar?

  • 15 September 2013
  • 3 reacties
  • 637 Bekeken


Als bestaande (trouwe) klant van Belgacom (sinds 20 jaar) kan ik blijkbaar (nog) geen nieuwe Bbox3 en Decoder V5 verkrijgen.


Als ik echter via de webwinkel ga kijken, zijn deze daar wel bestelbaar...

Wanneer zijn deze (eindelijk) in de Belgacom-verkooppunten verkrijgbaar, en tegen welke voorwaarden?


Alvast bedankt voor jullie reactie.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Aan die b-box3 zie ik voorlopig geen voordelen zolang de instellingen niet toegankelijk worden. Met de Wifi bridge zou ik hem nog overwegen. En over de V5 is nog te weinig geweten, al zeker over diens interface. Beter nog een tijdje afwachten. Mijn b-box2 is al wel 3,5 jaar oud, maar die doet het nog altijd goed. Mijn V4 is nog maar 15 maanden oud, en draait nu eindelijk terug goed, en ik heb nog 87% over op de HDD (van Duitsland hoef ik nu toch niks meer op te nemen, en de rest is om direct te bekijken en daarna te wissen, bovendien werkt de nPVR nu terug goed). Dus ik zie het voorlopig wel.

Reputatie 7
Badge +1


Voor mij werkt de (aangekochte) V4 momenteel probleemloos. Dus een iets snellere reactietijd trekt mij niet over de streep om een V5 te kopen. Die moet voor mij zeker 5 jaar meegaan. Mijn 37' flatscreen is nu 6 jaar en werkt nog perfect. Mijn DVD/HDD-recorders zijn 7 & 8 jaar en werken nog goed. De b-box2 is nu al 3,5jaar maar geeft geen problemen. Ik wacht het nog wel even af. Wifi enkel voor tablet en smartphone nodig (en draadloze printer).

Reputatie 7
Badge +1


Ik kan alleen zeggen dat de V4 een verademing was tegenover de V3 bij het afspelen van nPVR-opnames. Bij de V3 was dat een beproeving vooral om iets door-of terug te spoelen. Voor de rest ook sneller opstarten en door de menu's en de TV-gids bladeren (wegens grotere RAM voor buffering). Over de interface ga ik niet terug beginnen. Sneller mqg altijd, maar 't moet allemaal door die telefoondraad natuurlijk. Op de digicorder van Telenet zit duidelijk meer vertraging bij scrollen door menu's en TV-gids.

Reageer