/files/cb9207d329/Naamloos.png 1280x690
Bladzijde 1 / 1
firmwares modem worden idd automatisch gepusht
de firmware versie kan je zien via http://192.168.1.1/
bv
Runtime Code Version 60R10A-60A05S
mvg
de firmware versie kan je zien via http://192.168.1.1/
bv
Runtime Code Version 60R10A-60A05S
mvg
maar blijkbaar zit jij nog op adsl?
al gekeken of vdsl2 beschikbaar is, je kan via de belgacom tv beschikbaarheidstest eens kijken:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow
als deze test zegt dat je HD tv kan krijgen, dan is ook vdsl2 internet mogelijk en kan je de overschakeling aanvragen via de klantendienst (0800 22 800) of in belgacom center, is nog zeker gratis tot 31/1/12, je zal ook een bbox2 krijgen
succes
mvg
al gekeken of vdsl2 beschikbaar is, je kan via de belgacom tv beschikbaarheidstest eens kijken:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow
als deze test zegt dat je HD tv kan krijgen, dan is ook vdsl2 internet mogelijk en kan je de overschakeling aanvragen via de klantendienst (0800 22 800) of in belgacom center, is nog zeker gratis tot 31/1/12, je zal ook een bbox2 krijgen
succes
mvg
Ik heb wel geen digitale TV. Alleen antenne LOL.
Het is gewoon een abonement starter zonder telefoon.
Ah dat is het probleem die Bboxen zijn oud geworden. We hadden die van mijn meter overgekocht en zij heeft nu een BBox2 die ongeloofelijke snelheden heeft. Die van ons blijft altijd steken op 360 kb/sec.
Probleem is dat ik hier thuis alle problemen moet oplossen (nu traagheid van internet). Maar niet naar belgacom of zoiets mag bellen. Omdat we al heel veel problemen hadden gehad met packs die we nooit hadden aangevraagd (en ook niet werkten). Is dit gewoon niet in te schakelen via mail of internet ?
Of kan er iemand zo'n update file doorsturen via mail of zoiets?
mvg. thomas
Het is gewoon een abonement starter zonder telefoon.
Ah dat is het probleem die Bboxen zijn oud geworden. We hadden die van mijn meter overgekocht en zij heeft nu een BBox2 die ongeloofelijke snelheden heeft. Die van ons blijft altijd steken op 360 kb/sec.
Probleem is dat ik hier thuis alle problemen moet oplossen (nu traagheid van internet). Maar niet naar belgacom of zoiets mag bellen. Omdat we al heel veel problemen hadden gehad met packs die we nooit hadden aangevraagd (en ook niet werkten). Is dit gewoon niet in te schakelen via mail of internet ?
Of kan er iemand zo'n update file doorsturen via mail of zoiets?
mvg. thomas
Je hoeft geen Belgacom TV te nemen bij belgacom om VDSL2 aan te laten sluiten dus best eens de test doen zoals xenne het aangegeven heeft.
De test is possitief, het is mogelijk voor 1 TV (niet dat dat mij intereseert).
Hoe kan ik dat activeren zonder te bellen of zo. En is mijn huidig BBox daar compatible mee?
Note: de modem heeft de laatste tijd minstens 25 min nodig om internet in te "bellen". Is dat normaal?
Hoe kan ik dat activeren zonder te bellen of zo. En is mijn huidig BBox daar compatible mee?
Note: de modem heeft de laatste tijd minstens 25 min nodig om internet in te "bellen". Is dat normaal?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.