beste forumgenoten,
ik heb voor de moment een bbox 3 model technicolor maar via ethernet heb ik vaak problemen met het spelen van destiny 2. Ik heb na wat opzoekingswerk gevonden dat het model sagem dit probleem niet zou hebben. Mijn vraag is nu of het gratis of toch niet al te duur is om te wisselen van model en hoe dit zou moeten verlopen.
Mvg,
Alexander
Bladzijde 1 / 1
Alexander
Heb je dit probleem op ps4, xbox of pc ?
Je kan alle info hierover vinden op volgende forumpost
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index7.html#post585042
mvg Jonathan
Heb je dit probleem op ps4, xbox of pc ?
Je kan alle info hierover vinden op volgende forumpost
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index7.html#post585042
mvg Jonathan
En kan ik ook bij u terecht om dit pppoe login en wachtwoord te verkrijgen?
Je kan dit via mijn verkrijgen ja
kan je dan gewoon je klantengegevens doorgeven via een privebericht ?
je lijnnr of klantennr is al voldoende voorlopig
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
kan je dan gewoon je klantengegevens doorgeven via een privebericht ?
je lijnnr of klantennr is al voldoende voorlopig
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
verzonden
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.