BBox 3 blijft uitvallen

  • 28 November 2017
  • 6 reacties
  • 609 Bekeken

Sedert ik een BBox 3 heb, heb ik alleen nog problemen met Proximus. Op regelmatige tijdstippen valt wifi signaal gewoon uit en dient de BBOX terug op te starten. Tof als je een film volgt in uitgestelde modus; je kan nl terug beginnen. Hebben al de 2de BBox 3 ondertussen, maar het probleem blijft. Ik heb trouwens niet de indruk dat de medewerkers van Proximus een oplossing hebben. Technieker langs geweest, Bbox gewisseld................het helpt allemaal niet. Volgende stap zal overschakelen worden naar Telenet zeker.

6 reacties

of toch nog eens beroep doen op een happy house technieker die het bij thuis komt uitzoeken.
zie : http://proximus.be/happyhouse
Reputatie 5
Badge +3
Is de bekabeling/invoerkabel in de contactdoos NTP2007 niet losgekomen of slecht contact? (klemmen A/B)
RJ11 kabel van splitter naar de modem? voeding modem?
Reputatie 6
Badge +4
Zoals Martin al zegt kan je best beroep doen op een Happy House bezoek. Je kan ons ook een privé bericht sturen via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 dan kunnen we ook nog extra metingen uitvoeren.Groetjes,

Jean-Paul
Reputatie 6
Badge +4
Goededag HSM,

We hebben je lijn even gecontrolleerd maar vinden geen fouten. Vermoedelijk gaat het ergens terplaatse een storing zijn. Ik raad je aan om een gratis technieker te laten komen via http://www.proximus.be/happyhouse. Heb je nog bijkomende vragen kan je ons best contacteren via privé bericht

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Jean-Paul
Reputatie 5
Badge +3
Denk het ook om iemand te laten komen, toch raar dat zelfs met de tweede bbox en geen storing op de lijn telkens de wifi wegvalt, ligt het wel aan de bbox, is de andere randapparatuur gereset? (plc adapters, wifi brigdge, bekabelingen,...)
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

mvg
Volg...een maand geleden modem vervangen omdat het op regelmatige basis uit viel,soms weken geen enkel probleem dan weer uit het niets meerdere keren per dag.
Vandaag hadden we ondanks nieuw modem weer prijs.... 10 keer uitgevallen en moeten herstarten.
Hopelijk krijgen we morgen afspraak met happy house technieker en raakt het probleem opgelost.

Reageer