Skip to main content
Beste,

Ik heb onlangs bericht gelezen waarin wouter1984 schrijft hoe je je oude router aan de bbox 2 kan hangen. Jammer genoeg vind ik het bericht niet te terug via de zoekfunctie.

Is het mogelijk de uitleg opnieuw te doen of de link naar het bewuste topic te posten?

Daarenboven heb ik een bijkomende vraag. De router die ik zou gebruiken is de Sitecom Wireless Network ADSL 2+ Modem Router 54g. Ik heb gelezen dat een LAN poort van de bbox moet verbonden worden met de WAN poort van de router, maar mijn router heeft geloof ik geen WAN poort. Slechts 4 LAN poorten en een ADSL poort. De ADSL poort is iets kleiner (type telefoon stekkertje) dus kan niet via ethernetkabel met een LAN poort van de Bbox2 verbonden worden. Enige suggesties?

Alvast bedankt!

PS: de reden dat ik dit probeer is omdat de wireless van de bbox2 constant uitvalt. Ik heb al meerdere kanalen geprobeerd maar het probleem blijft hetzelfde. Andere oplossingen om wireless te verbeteren zijn welkom hoewel ik toch ook het antwoord op mijn vorige vragen gekend had.

Probeer hier eens:

http://nl.community.belgacom.be/posts/12565fb967

Bedankt voor je reactie maar ik zit nog steeds met de andere vragen. Extra respons is welkom!

Reageer