Skip to main content
Beste

Sinds maandagavond ontving ik geen internet meer. Donderdagochtend is er een technieker geweest en hij heeft 2 bbox'en geprobeerd maar dit werkte niet. Uiteindelijk is hij naar een centrale gegaan en daar was er een defect.

Nu heeft hij een bbox 2 aangesloten, volledig geïnstalleerd (op laptop & pc). Nu is het zo dat die bbox ofwel zéér traag opstart, ofwel niet opstart (hij geeft enkel het lichtje "Aan"). Ook de internetaansluiting duurt lang totdat hij die gevonden heeft terwijl mijn vorige bbox in één minuut al volledig klaarstond voor internetgebruik.

Ik vind dit persoonlijk best wel irritant...

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Kimberly

Mss schilt er toch nog iets bij bgc en kan je modem moeilijk synchroniseren, bel eens naar 0800 22 700 waar er ook een lijntest zal uitgevoerd worden en mss zien ze dan waar de fout zit of wat er aan kan gedaan worden.

Kan ik doen. Bedankt!

Het steekt mij wel ferm tegen heel dat gedoe. Ik ben een hogeschoolstudent en 3 dagen zonder internet zitten is écht niet handig.

@ Eva, ik veronderstel dat u binnenkort ook antwoordt op dit bericht; hierbij zou ik toch graag eens willen vragen hoe het komt dat mensen bij werken aan de lijn niet verwittigd worden? Ik heb dit nl. al enkele keren gehad :-)

Beste Kimmzie,

zoals ricy reeds meldde, is het mogelijk dat er nog ergens een verlies zit op de lijn. Je mag hiervoor inderdaad onze technische dienst contacteren op 0800/22700 of me via een privé-mailbericht uw Belgacom lijnnummer bezorgen. Vanop afstand kunnen wij dan enkele lijntesten doen.

Mvg

Eva van Belgacom

Probleem opgelost! :-)

Dank u Belgacom!

Reageer