Bbox 1 of 2

  • 9 May 2011
  • 5 reacties
  • 757 Bekeken

Een goeiedag aan allen!

Ik ben sinds 4 mei overgeschakeld naar Belgacom Intense, maar toch merk ik weinig tot geen verschil in snelheden (vooral down- en uploads)
Momenteel hebben wij een bbox 1 (de rechtopstaande).

Het rare is dat mijn zus een zogezegd 'mindere' formule heeft van internet qua snelheden, maar ik wel dubbel zo snel kan down en uploaden.
Zij heeft bbox 2. Kan dit het probleem zijn?


Indien wel, hoeveel zou het mij kosten om te veranderen van bbox naar bbox2?

account: fb810419

5 reacties

met een bbox 1 kan je onmogelijk op het vdsl2 netwerk aangesloten zijn.

je kan eens vragen aan Eva of telefonisch via de klantendienst (0800 22 800) of overschakeling naar vdsl2 voor jou mogelijk is. indien zo, dan gaat er een nieuwe wereld voor jou open en zal je na overschakeling veel sneller kunnen surfen.

indien niet, dan kan je evt. downgraden naar comfort, dan zal je minder betalen voor even traag te surfen, kan ook onbeperkt voor €10 extra, betaal je nog altijd veel minder dan nu.

indien vdsl2 mogelijk zal je een bbox2 krijgen, kost éénmalig €50

succes

mvg

ps: via de beschikbaarheidtest van belgacom tv (link : http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv ) kan je al een goeie indicatie krijgen of vdsl2 wel of niet mogelijk zal zijn, indien je daar krijgt dat je 2 tv's kan aansluiten én HD mogelijk is zal je op vdsl2 aangesloten kunnen worden
Bedankt voor de info
Net de test laten lopen, en wel degelijk mogelijk om 2 tv's aan te sluiten.

Hopelijk kan Eva me hier verder mee helpen :D
Reputatie 7
Badge +1
TV-test is inderdaad een indicatie, maar geen absolute zekerheid. Misschien nog beter met de technische helpdesk bellen op 0800 22700 (tot 22.00 uur). De weten meer over de technische mogelijkheden van je lijn. Een downgrade van je abonnement (nà negatlief advies voor VDSL2) zal je dan weer beter met de klantendienst bespreken.

Maar je kunt ook de reactie van Eva afwachten.
Reputatie 2
Badge +1
Opgelet: 2 TV's wil niet zeggen VDSL2.
Het is de combinatie 2TV's en HD die aangeeft dat je aansluitbaar bent op VDSL2 (en dan nog onder voorwaarden)
Best bellen met de 0800 22 700 om uitsluitsel te krijgen!
Beste MacGuyver,

Ik heb dit even nagetrokken voor je, helaas is VDSL2 niet beschikbaar op je adres. Er is ook nog geen concrete beschikbaarheidsdatum te zien in de planning.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

Reageer