Sinds een maand hebben wij problemen met de opnames van Eastenders op BB1. Deze is ingesteld als 'serie opnemen' en bij de 'geplande opnames' vinden we deze terug, maar het echte opnemen gebeurt niet?!
al verscheidene keren heb ik contact opgenomen met de klantendienst,maar veel oplossingen behalve 'er wordt naar gekeken' en 'we zoeken naar een oplossing' krijgen wij niet. Onze decoder hebben we al verschillende keren gereset, alsook alle andere 'oplossingen' die ons worden aangereikt via Proximus.
Met geen enkel andere geplande opname van andere programma's hebben wij een probleem, enkel en alleen met Eastenders op BBC1.
Nu begint dit ons na een maand wel op onze zenuwen te werken,w ij betalen maandelijks braaf onze factuur en verwachten dan ook een goed werkend systeem.
Wij zouden nu na een maand toch graag iets zien van oplossing.
Bladzijde 1 / 1
Ik begrijp je volkomen. Echter zoals ook reeds gezegd op facebook zijn we dit effectief aan het bekijken en zoeken we naar een oplossing. We zeggen dit niet enkel om je af te wimpelen. Ik heb zonet nog eens gevraagd naar een update omtrent je probleem en hoop dat ik je zo snel mogelijk een oplossing kan geven.
dag ThomasP,
ik snap dat jullie dit effectief bekijken, maar ondertussen zijn we een volledige maand verder.
Er wordt mij wel elke keer gezegd van bepaalde acties nog eens uit te voeren, die dan even helpen maar even snel terug naar af gaan.
Het feit blijft dat ik nu al een maand de serie niet kan opnemen,terwijl ik toch verwacht, dat als ik correct mijn facturen betaal, er dan toch van jullie kant ook iets op moet volgen? of versta ik dat verkeerd?
ik vind dit een spijtige zaak en weet dat u of uw collega's in eerste lijn hier persoonlijk niets aan kunnen doen,maar de frustraties lopen hier wel op nu. mvg
ik snap dat jullie dit effectief bekijken, maar ondertussen zijn we een volledige maand verder.
Er wordt mij wel elke keer gezegd van bepaalde acties nog eens uit te voeren, die dan even helpen maar even snel terug naar af gaan.
Het feit blijft dat ik nu al een maand de serie niet kan opnemen,terwijl ik toch verwacht, dat als ik correct mijn facturen betaal, er dan toch van jullie kant ook iets op moet volgen? of versta ik dat verkeerd?
ik vind dit een spijtige zaak en weet dat u of uw collega's in eerste lijn hier persoonlijk niets aan kunnen doen,maar de frustraties lopen hier wel op nu. mvg
Ons TV team heeft aanpassing uitgevoerd en je serie EastEnders zou terug correct staan. Nogmaals mijn excuses voor de hinder.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.