BBC First met NL ondertiteling

  • 17 October 2016
  • 34 reacties
  • 1639 Bekeken

Reputatie 3
BBC First is nu te zien MET nederlandstalige ondertitels.

Ze staan wel wat laag. De tweede lijn is maar half te zien :-/

Ik herinner mij dat TLC en Food Network dit probleem in het begin ook hadden.

34 reacties

Reputatie 7
Badge +6
😛 ;)
Voor de ondertitels of voor de TV?:8
Reputatie 6
Badge +1
Ondertussen zit ik hier maar te wachten op de activatie van Tuttimus
Reputatie 7
Badge +6
Ondertussen zit ik hier maar te wachten op de activatie van Tuttimus
Dat kan echt een paar dagen duren, wwilliamm, bij mij toch ook. Wat ik wel gedaan heb, om al BBC First te kunnen kijken, is de bundel Entertainment Channels Nl al activeren via MyProximus. Werkte na een paar minuten al. Ik weet nu niet of dat ook werkt als je een maxi pack met multiboeket had/hebt. Het kan ook via de decoder, maar dat heb ik dus niet geprobeerd.
Reputatie 6
Badge +2
:P ;)
Voor de ondertitels of voor de TV?:8


Voor de ondertitels natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Peter,

BBC First en BBC One is inderdaad niet hetzelfde. Nu zit BBC First inbegrepen in het boeket Entertainment Channels

Dit is een ander boeket dan het boeket entertainment dat jij hebt. Het boeket Entertainment Channels zit inbegrepen in de nieuwe packs.

Via onderstaande link kan je meer info vinden

http://www.proximus.be/nl/id_cr_entertainment_channels/particulieren/producten/andere-producten/televisie/entertainment-channel.html

Als je mij een contactnummer geeft kan ik altijd een collega je laten bellen voor verder info.

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 6
Badge +1
Het is geactiveerd sinds vandaag toch nog sneller dan verwacht. Eén opmerking heeft niets met de activatie te maken, ondertitels van BBC First zijn piepklein, net zoals dat in het begin bij Food Channel het geval was. Gelieve dit aan te passen.
Reputatie 7
Badge +6
Oh, ik ben toch niet de enige die ze piepklein vind! Tx, Wwilliamm.:8
Reputatie 7
Badge +4
Dag Wwilliamm,

Ik heb het doorgestuurd naar ons TV team.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Reputatie 7
Badge +4
Wwilliamm,

Ik heb bevestiging gekregen dat ze deze een klein beetje groter hebben gemaakt.

Veel groter kan niet omdat sommige klanten ze dan niet helemaal meer te zien krijgen op hun tv.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team

Reageer