bbc entertainment betaalboeket

  • 26 July 2011
  • 16 reacties
  • 2856 Bekeken

Beste,

er is ons al een zender afgepakt HALMARK maar wij hebben hier ook BBC Entertainment mijn vriend heeft Telenet en heeft daar Nederlandstalige ondertitels op waarom hebben wij hier geen ondertitels op en bij telenet wel ?

BBC Entertainment bied telenet zelfs gratis aan.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Klopt, heb het even nagekeken. BBC Entertainment zit daar in het basisaanbod op nr. 552. Het zit allemaal wat anders verdeeld in de packs of boeketten ook.Je moet dus voor jezelf uitmaken wat je het best uitkomt met je voorkeuren. Belgacom heeft meer HD-zenders, vooral franstalige (ook in Vlaanderen), maar minder Duitse posten. BBC3 en BBC4 zitten bij Belgacom in 2 verschillende boeketten, bij Telenet in een (Entertainment). Andere zaken zijn dan (voor mij) weer beter verdeeld bij Belgacom, want ik zou bij Telenet minstens 5€ meer betalen aan packs.
Badge
Zoals sinjoor zegt is dit een nadeel bij belgacom dat is dat die bbc entertainment geen ondertitels heeft.Voor de rest vallen de boeketten wel mee vind ik.
Beste Alain,

Het klopt inderdaad dat het aanbod van Belgacom en telenet verschillen.
BBC entertainment is een voorbeeld, waarbij het bij Belgacom in een boeket zit, en bij telenet in het basisaanbod.

Door deze verschillen willen we klanten een keuze geven, waarbij we natuurlijk trachten het beste eruit te komen.

Mvg,

Eva van Belgacom
Reputatie 5
Badge +2
@Eva van Belgacom:
Klanten zouden, vanuit het Belgacom-standpunt, juist niet moeten twijfelen tussen Telenet en Belgacom en voor Belgacom kiezen. Dat BBC Entertainment in een betaalpakket zit bij Belgacom is jammer, maar de zender is tenminste beschikbaar in het aanbod.

CNBC Europe, WDR, RTL Television, ProSieben, Sat.1, FOXlife, Radio Nostalgie NL,...zijn allemaal beschikbaar bij alle concurrenten. Het is dus heel jammer dat die zenders niet in het aanbod zitten, noch in basisaanbod (zoals bij alle concurrenten), noch in betaalpakketten. Helaas maken deze zenders inderdaad het verschil om voor de concurrentie te kiezen, wat jammer genoeg (zwaar) onderschat wordt. Ik hoop niet dat Belgacom voor deze zenders bewust doorverwijst naar de concurrentie om verschillen te maken.

Mvg
Beste Eva,

ik vraag als het niet mogelijk is om BBC Entertainment te voorzien van Nederlandse ondertitels zoals bij Telenet wij betalen voor BBC Entertainment en hebben geen nederlandse ondertitels bij Telenet heeft BBC Entertainment wel Nederlandse ondertitels hoe komt dat ?




















21 september Geschreven door: Jan-Hein Visser

(Upd.) BBC Entertainment met Nederlandse ondertiteling
(Upd.) BBC Entertainment met Nederlandse ondertiteling


-BBC Entertainment, de opvolger van BBC Prime, zal binnenkort met Nederlandse ondertiteling starten. Woordvoerster Marijke van Hooren laat dit namens de vertegenwoordiging van de BBC in de Benelux weten.

Hiermee gaat de BBC voor het eerst Nederlands ondertitelen. De BBC onderstreept dat het een weloverwogen beslissing is om zo de zender aantrekkelijker te maken voor Nederlandstalige kijkers. Bovendien is ondertiteling al langer populair gebleken want zelfs de Engelstalige ondertiteling op de binnenlandse BBC zenders blijkt populair. Toch is de Nederlandse ondertiteling bij bepaalde series, waar wat vaker een moeilijker verstaanbaar dialect wordt gesproken, een uitkomst voor Nederlandse kijkers. BBC Entertainment zal komend najaar starten. Via BBC Prime werden al op proef sinds kort een paar programma's ondertiteld.

BBC Prime en dus straks BBC Entertainment, is momenteel te zien in Nederland en Vlaanderen bij diverse aanbieders, evenwel niet 'volledig dekkend'. In Nederland is de zender te zien bij Digitenne en kabelbedrijven als Delta, Ziggo en Caiway en bij enkele aanbieders via ADSL (Tele 2, KPN Interactieve Televisie). In België is de zender bij Telenet en Belgacom in het aanbod opgenomen. Bij UPC is de zender niet meer te ontvangen en ook niet meer op satelliet bij CanalDigitaal en http://www.totaaltv.nl/?action=pagina&id=35&id2=1&keyword=TV Vlaanderen.

(Update, aanpassing, reactie van BBC inzake UPC gaat over BBC Word News en niet over BBC Prime, http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2399" target="_blank).


BBC Entertainment start op 11 november
BBC Entertainment nieuwe naam BBC Prime
Car Channel komt en BBC Prime verdwijnt bij UPC




Waarom maakt Belgacom deze zender dan ook niet aantrekkelijk voor ons zoals bij Telenet waar wel nederlandse ondertitels bij zijn.
Badge
Daarom betaal je ook meer bij telenet voor die extra ondertiteling 😉.
Reputatie 6
Badge +1
Zo EVA dat is om te lachen zeker? BBC Entertainment betaalboeket zonder NL ondertitels. Bij Telenet basisaanbod met NL ondertitels! Ook geen zenders als Pro7, Sat1, WDR, RTL, CNBC, Fox Life, Filmkanalen (zoals Prime), Njam, Studio 100 TV, Out TV en ook haast geen radioaanbod bij Belgacom, dus wat is de meerwaarde die wij als Belgacom klant dan hebben tegenover een Telenet klant? Kom nu weer niet af met de dooddoener dat we ANNE wel hebben. Ik ben heel tevreden met de service van Belgacom (gelukkig) heb ook niet de mogelijkheid om naar Telenet over te schakelen. Net moet eerst omgebouwd worden in ons gebouw, anders zou ik het waarschijnlijk wel doen. Het zenderaanbod sluit veel beter aan bij NL talige klanten.
Reputatie 7
Badge +1
BBC Entertainment zit vanaf vandaag bij mij in het standaardaanbod....ook BBC3 en BBC HD en nog een paar. Kan jij zo'n zware druk uitoefenen Willliam43 ?;)
Reputatie 6
Badge +1
Was het maar waar!
Op welk kanaal zit die BBC entretainment ?
Reputatie 7
Badge +3
Een factory reset uitvoeren op de decoder en je hebt dan vele zenders extra.

Is het een stunt van Belgacom??

Is het een bug??

Is het een nieuw aanbod??
Reputatie 6
Badge +1
Ik denk een bug, ik weet het kanaal nr van BBC Ent niet want heb een eigen volgorde
Badge
27
Beste alain-a.5205,

Ik heb uw vraag om ondertiteling van BBC Entertainment overgemaakt aan de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Ondertussen nog eens even nagekijken BBC Entertainment is nog steeds niet interressant omdat er geen nederlandse ondertitels op staan. Dan maar voorlopig met mijn maat kijken die heeft wel ondertitels erop.

Reageer