BBC Entertainment

  • 3 July 2012
  • 7 reacties
  • 404 Bekeken

Sinds kort betalen wij extra voor BBC Entertainment. Helaas zijn er geen ondertitels...

Wij vroegen ons af of hieraan gewerkt wordt en of er eventueel binnenkort ondertitels beschikbaar zullen zijn.

Het is jammer dat wij hier extra voor betalen, maar er toch niet ten volle van kunnen genieten!

7 reacties

heb je al contact opgenomen met de klantendienst ?

0800 22 800

of een e-mail naar eva

eva.nl@belgacom.be


MVG victor
Badge
Er is al meer dan een jaar vraag naar,en ik zie het ook niet snel gebeuren belgacom kennende.Bij telenet zit hij tenminste gratis met ondertiteling.Als je iets van belgacom moet verwachten is het de laatste tijd ook erg zie ik.Ik heb vroeger nooit geklaagd.Maar nu beginnen ze hun echt te manifesteren in een voetbalzender in plaats van meerwaardige zenders in hun aanbod te steken dan al die franstalige brol.Ik dacht dat buiten walonie en brussel ook nog vlaanderen bestond.
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb dit al herhaaldelijk aangekaart, maar dat zal dan wel de meerwaarde van Belgacom TV zijn. BBC Ent bij Telenet in Basis met NL ondertitels, bij Belgacom extra betalend in Boeket en geen ondertitels.

Er komt ook geen reaktie op, helaas
Reputatie 7
Badge +1
Wie moet die er dan opzetten ?
Reputatie 5
Badge +2
Hetzelfde signaal laten doorgeven als bij Telenet is toch niet moeilijk? Is al eerder gebeurd bij Animal Planet.

Mvg
Badge
Vind het wel jammer dat BBC Entertainment die ondertitrling nog niet heeft bij julie.Want dat is dan toch eens één van de weinige buitelandse zenders met ondertiteling.Je zit daar dan al met dat franstalig gedoe.Voor mij is het al te lang geleden dat ik niet meer weet wat er juist gemeenschappelijk van zenders zit.
Hoi , ik wacht ook op de ondertitels .... Belgacom lanceerde onlangs de functie "audiokeuze" bij sommige zenders, nu nog wachten op "keuze ondertitels"....

Trouwens zolang de abonnees niet genoeg klagen en hun aantallen toch stijgen zullen ze maar met mondjes maat aanpassingen doen. Dat merk je zo op dit forum:
vragen van deze aard of een vraag om nieuwe zenders worden zelden of nooit beantwoord...

Reageer