BBC 3 verdwijnt volgende maand

  • 3 December 2015
  • 9 reacties
  • 365 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
BBC 3 wordt volgende maand in zijn huidige vorm opgedoekt en wordt omgezet in een online TV zender die natuurlijk enkel in de UK kan bekeken worden.


Het gevolg is dat die zender uit het aanbod van Proximus gaat, ik ben benieuwd welke zender Proximus in de plaats gaat geven, ik durf te wedden dat er niks in de plaats gaat komen Proximus kennende.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Zat volgens mij niet in het standaardaanbod maar in het Entertainment boeket. Of ze dat gaan compenseren voor klanten van dit boeket? Geen idee!
Reputatie 7
Badge +6
De BBC heeft dat nochtans al een tijd geleden aangekondigd, dus tijd genoeg voor Proximus om een alternatief te zoeken. Het entertainment boeket moet niet nog flauwer worden dan het nu al is.
Ik geloof dat telenet in der tijd er ook niets in de plaats heeft gezet buiten die BBC FIRST.Ik weet nu niet wat dat aanbod juist van Kroon TV juist inhoud.Veel gaat het nog niet zijn in het begin,Enkel hoop ik dat de commerciële Belgische zenders er bij zitten ben ik niet een tweede operator er bij te nemen.
Reputatie 6
Badge +1
BBC First zou wel leuk zijn, jammer dat BBC 3 verdwijnt. Maar dat ligt niet aan PX maar aan de bezuinigingsdrift van de Britse regering.
Reputatie 6
Badge +2
Zo zie je maar dat het niet alleen de Vlaamse regering is die de VRT besparingen oplegt, de Britse regering heeft daar ook een handje van weg.
In Nederland gebeurt dat ook, de NPO moet ook van de Nederlandse regering besparen, bewijs is dat NPO radio 6 volgende maand wordt opgedoekt.
Of de Franstalige gemeenschapsregering de RTBF besparingen oplegt is niet duidelijk.
Reputatie 6
Badge +2
BBC First zou wel leuk zijn, jammer dat BBC 3 verdwijnt. Maar dat ligt niet aan PX maar aan de bezuinigingsdrift van de Britse regering.

Ik hoop dat bij Proximus BBC 4 niet uit het aanbod verdwijnt indien BBC First in het aanbod zou komen zoals dat bij Telenet gebeurd is.
Reputatie 6
Badge +1
Helemaal met u eens Alexander
Reputatie 6
Badge +2
Aangezien Telenet zo vriendelijk was om BBC 4 uit hun aanbod te weren heb ik dus bij Proximus boeket Music & Culture moeten activeren opdat ik BBC 4 zou kunnen ontvangen wat dus een meerkost van € 5,95/maand teweegbrengt en dat dankzij Telenet.
Reputatie 7
Badge +6
Ik ben het ook helemaal met jullie beiden eens. Voor alles wat een beetje naar cultuur ruikt, moet je tegenwoordig bijbetalen. Zenders vol Amerikaanse blabla en Franstalige shoppingzenders staan dan wel in het basisaanbod, liefst in HD.

Reageer