BBC 3,4 HD en Entertainment

  • 30 July 2011
  • 24 reacties
  • 1949 Bekeken

Hallo,

Sinds vandaag kan ik 4 extra BBC zenders ontvangen. Is dit nieuw?

Groeten, David

24 reacties

Badge
Nee normaal is dit niet je moet ook eens die posting er boven lezen dat zijn allemaal zenders uit boeketten buiten dan avs op 301-302-303.Ik denk dat belgacom op een verkeerde knop heeft geduwd 😉.
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb die ook bijgekregen zonder te vragen....zal wel een vergissing zijn...die komen uit "entertainment NL" waar ik niet voor betaal.
Reputatie 7
Badge +3
Een factory reset uitvoeren op de decoder en je hebt dan vele zenders extra.

Is het een stunt van Belgacom??

Is het een bug??

Is het een nieuw aanbod??
Reputatie 6
Badge +1
BBC4 zit niet in entertainment NL, maar in Music & Culture. Lepe marketingtruuk, je moet dus 2 boeketten nemen om alle BBC zenders te kunnen zien.
Badge
merk zo iets niet op jij ziet dat omdat je waarschijnlijk niet veel boeketten hebt maar met een sliet boeketten trek je je dat niet aan.

Ik merk dit niet omdat ik met een hoop boeketten zit jij zal er veel minder hebben vandaar dat je er ook een beter overzicht over hebt.
misschien dat het geen BUG is, maar dat men het verdwijnen van een aantal boeket-zenders op deze manier compenseert

ik heb geen boeketten, ook geen zender erbij gekregen

niet dat ik daar zat op te wachten, zou eigenlijk liever downgraden

mvg
Inderdaad xenne, ik denk dat je de nagel op de kop slaat want ik heb ook geen boeketten en bij mij komen die kanalen ook niet te voorschijn zelf niet na FR
als het zo is, mogen we de communicatie morgen (01/08) verwachten denk ik

mvg
Xenne, wat bedoel je met "........., zou eigenlijk liever downgraden"
Als je geen boeketten hebt, valt er dan nog te downgraden ?
nope, downgraden is geen optie.... 't zou me anders wel interesseren moest het mogelijk zijn, aangezien ik toch altijd naar dezelfde zenders kijk. dat pak franse zenders bijvoorbeeld bekijk ik nooit

mvg
Ja bij mij is het juist het zelfde geval maar ja we moeten ons er voorlopig bij neerleggen zeker!
Badge
Er klopt in heel deze wirrewar toch iets niet sinjoor 71 komt gisteren avond in het laat aanzwieren met de zender ambiorix die er bij zou zijn in een boeket dat hij niet heeft nu ik heb 7 of 8 boeketten en ik kan die zender niet vinden.Weet iemand op welk nr.die dan wel zou moeten staan indien die bestaat.
er is een misverstandje

ambiorix is geen zender zenne 😉 het is een poster op het forumTong uitsteken

https:///people/5fa48a0da7Comfort User

Ik had vandaag ook ineens 4 zenders uit het "entertainment NL" boeket bij net zoals Ambiorix

't is trouwens Ambionix ipv Ambiorix ;)


ja ricy, ik lig er ook bij.... 't zou natuurlijk te mooi zijn mocht iedereen zijn zenders naar keuze kon kiezen, om dat allemaal te organiseren zou het belgacom meer kosten dan gewoon een standaard pakket aan iedereen aan te bieden

mvg

Uit nieuwsgierigheid even Ambiorix TV opgezocht in Google. Er kwam toch niets direct uit. Er kwam wel iets boven: Belmodo TV. Mij zegt het niet iets, maar ziet er naar een Vlaamse internet TV zender over mode. Zij hebben zo diverse online programmas.

Ter info:

http://belmodo.tv/

Ambiorix blijkt een schoenwinkel te zijn, denk ik. Misschien een sponsor van hun.

Misschien hebben ze een samenwerking met Belgacom TV.
Badge
Zeg mannekes
Badge
Is toch in feite niet eerlijk tegenover iedereen?Bv. neem mij nu het kan me nu niet schelen want de rekening viel deze maand mee.Maar ik heb geloof 7 boeketten nu zijn daar zaterdag die 5 zenders bij gekomen waar dus enkel 3avs zenders maar daar ben je niets mee ja en die arabische.Maar er zijn mensen die geen boeket hebben en die krijgen dan zo maar die zenders toegeworpen terwijl ik toch daarvoor tenminste 5€ moet betalen want er zijn meerdere boeketten in het spel al minstens drie dus dat is al 20€ want er zijn 2 boeketten aanwezig van 5€ en 1van10€.Dus die mensen krijgen dat zo maar gratis.
ik heb geen boeket en er is geen enkele zender bijgekomen.... denk dat extra zenders die sommigen krijgen gewoon ter compensatie zijn van zenders die onlangs verdwenen zijn. meer info volgt ongetwijfeld

dat jullie er ook avs bijkregen is dan wel weer raar, want da's de regionale zender van oost-vlaanderen - niet echt iets dat je in een boeket steekt

mvg
Badge
xenne infeite kan het ook niet ik denk dat ze bij belgacom een feestje hebben gehouden;).
Reputatie 5
Badge +2
Het zal ongetwijfeld een bug zijn (even niet opgelet ?). In Wallonië hebben de Belgacom TV-abonnees een paar weken geleden ook AVS, Ant C, BBC 3/4/HD/Ent, Moteurs,... gehad om vervolgens snel terug te verdwijnen. Ik zou zo zeggen profiteer ervan, want ik vermoed dat het maandag (morgen dus) al gedaan zal zijn.

Mvg
Badge
De meeste heb ik toch en die avs is nu niet echt voor naar huis te schrijven.
Ik heb die zenders van de BBC sinds vrijdag ineens in mijn guide ontdekt ... Maar veronderstel dat het een probleem met hun software is. Denk dat er iets serieus fout gelopen is, want toen ik later zaterdag mijn guide ging verder checken vond ik niet alleen alle BBC-zenders terug maar ook nog 13street, 13Rue, ... uit zowel Franstalig als Nederlandstalig boeket Entertainmnet, verderop ontdekte ik Moteurs en Actions (uit Franstalig boeket Sport), én kan nu naar ATV, 2 AVS zenders kijken op regionaal nieuws (ik woon in Mechelen en kon via comfort enkel RTV en Rint TV kijken), ... Kortom een heleboel zenders erbij sinds vrijdag. Een aangename storing ... :-D
Reputatie 6
Badge +1
Zeg dat wel op zich een aangename storing, alleen een beetje oneerlijk tegenover de klanten die wel betalen om die zenders te zien. Ik zou zeggen geniet ervan zolang het nog duurt.
Reputatie 5
Badge +2
Ja inderdaad, profiteer ervan zolang het duurt. Het zijn prachtige en leuke meerwaardezenders. Het verbaast me dat ze nog niet verdwenen zijn, maar zoals gewoonlijk gebeurt dat meestal onverwacht.

Mvg
Reputatie 7
Badge +1
Zoals ik al zij, de betreffende verantwoordelijke is met vakantie, en de anderen doen maar wat....maar beter teveel dan te weinig hé 😉.

Reageer