Sinds enkele dagen werkt de BBC1 ondertiteling niet meer. Wel op BBC 2.Kan u dat eens nakijken aub.
Bladzijde 1 / 1
Hi, kan je mij via privé bericht je lijnnr even doorsturen? Is dat bij elk programma?
Dag Jimmy,
Dank voor de reactie. Het probleem is ondertussen opgelost. Een collega van u heeft me aangeraden de decoder te resetten en zo is er de laatste nieuwe software opgeladen en die wekt met de "ok knop" in plaats van de vroegere teletekstknop voor ondertiteling. Heb dus de decoder gereset en alles werkt perfect en eenvoudig, en ook verheugd om te zien dat er ondertiteling is bij bbc entertainment, hetgeen vroeger neit was. Bedankt voor de aangeboden hulp maar probleem is opgelost.
groeten.
Dank voor de reactie. Het probleem is ondertussen opgelost. Een collega van u heeft me aangeraden de decoder te resetten en zo is er de laatste nieuwe software opgeladen en die wekt met de "ok knop" in plaats van de vroegere teletekstknop voor ondertiteling. Heb dus de decoder gereset en alles werkt perfect en eenvoudig, en ook verheugd om te zien dat er ondertiteling is bij bbc entertainment, hetgeen vroeger neit was. Bedankt voor de aangeboden hulp maar probleem is opgelost.
groeten.
werkt teletekst nu nog op de 3 Nederlanse zenders, met die nieuwe software?
Bij mij niet Martin
Ok bedankt voor je feedback , 't was om 100% zeker te zijn dat het aan de nieuwe software lag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.