B@PC error: settings gaan 'verloren'

  • 29 March 2011
  • 2 reacties
  • 1190 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik merk dat bij Media manager de settings soms op mysterieuze:O wijze veranderen. Ik heb normaal TV-speler disabled maar toch, soms staat die weer enabled. Ik heb ook de indruk dat mijn 'te monitoren folders' setting ook al eens verloren geraken. Ik denk dat een of ander config of init bestand soms verloren gaat...

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Tja, ik denk dat bij elke opstart tijdens het zoeken naar de registratiegegevens, ook enkele dingen gebeuren met de instellingen. Ik vind het ook eerder bizar dat je voor PC on TV telkens de decoder moet heropstarten vooraleer hij het Media Center van je PC vindt. Bij de nieuwe interface gaat dat sneller, maar bij de oude is het nog steeds tussen de 10 en 15 minuten. IK gebruik het dan ook niog amper. Wél de TVonPC functie. Ze spreken er zelfs over om in een volgende fase ook HD zenders mogelijk te maken....zal me benieuwen. 't zal toch zeker niet voor morgen zijn denk ik.

Momenteel staat ere op hun helpdesk nog steeds:

Opgelet: Belgacom TV[/i] On[/i] PC[/i] is momenteel enkel verkrijgbaar als testversie. Het is mogelijk dat er zich nog fouten voordoen.

een behoorlijk "understatement" ....


Reputatie 2
Badge
aha heb jij dat ook dat je de decoder moet herstarten opdat hij media center zou vinden. Als dit een bug is, is het wel een enorme bug.

PConTV werkt hier wel maar te onstabiel om echt bruikbaar te zijn.

Reageer