Skip to main content
Domeinnaam die niet goed werkt in browser. Melding die ik krijg als ik zoek naar justoneclick.be. Na enkele vernieuwen doet hij het we maar steeds na uit en inloggen geeft browser deze melding Bad Request. Zie ook screenshot.



Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand.

Apachi/2.2.15 (Red Hot) Server at www.justoneclick.be Port 80



Iemand een idee wat ik moet doen.
Uw browser mss eens resetten naar default instellingen om te zien of het dan opgelost is en ook eens kijken of je het ook met een ander browser hebt.

zoek ook een met google

bv kan dit je mss verder helpen

https://kb.wisc.edu/helpdesk/page.php?id=47897
Domeinnaam die niet goed werkt in browser. Melding die ik krijg als ik zoek naar justoneclick.be. Na enkele vernieuwen doet hij het we maar steeds na uit en inloggen geeft browser deze melding Bad Request. Zie ook screenshot.



Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand.

Apachi/2.2.15 (Red Hot) Server at www.justoneclick.be Port 80



Iemand een idee wat ik moet doen.




Heb je de tekst COPY/PASTE gedaan want anders is het wat eigenaardig daar het apache is en red hat. :-)



Die webserver kan tijdelijk wat problemen hebben ook daar je nog altijd een foutmeldingspagina van deze krijgt (wat ook een webpage is).

Soms kan het zijn dat je bv Javascript autoblockt met je browser etc, altijd in deze gevallen een andere browser proberen om te zien of het aan je pagina ligt of je browser.
Inderdaad daarom ook dat ik aan TS voorgesteld heb eens een andere browser of de browser te resetten naar nul

Reageer