Skip to main content
bij het opstarten van mijn (draadloos) internet krijg ik in 90% van de gevallen, enkel een lokale verbinding, soms lukt het normaal, maar meestal niet. Moet dus eerst lokale verbinding verbreken en opnieuw opstarten, probleem is vorige week ontstaan na bezoek van een technieker, installatie andere modem en decoder.

ondertussen alle channels uitgeprobeert, succesloos.

verbinden met een andere (vreemde) laptop lukt zonder problemen.

herinstallatie door technieker gebeurde draadloos, kan het zijn dat deze niet succesvol is verlopen en aangesloten met een ethernetkabel moet gebeuren?

groeten

probeer eens alle draadloze verbindingen in Windows eerst te verwijderen.

En dan opnieuw connecteren.

sorry door belgacom techniekers al meermaals uitgeprobeert, kompleet succesloos.

heb maandag afspraak met helpdesk om nog het een of ander te proberen, anders ligt voor mij oplossing heel duidelijk voor de hand.

beleefde groeten

een andere laptop kopen, veronderstel ik....

is de driver van uw draadloze netwerkadapter up to date?

mvg

werkelijk echte dank voor dit uitzonderlijk antwoord,pc is 2 jaar oud.

er zijn andere klantvriendelijker manieren.

niet meer eageren aub, professioneel klantbesluit is nu genomen.

dank u en prettig weekend

beste

u schrijft: anders ligt voor mij oplossing heel duidelijk voor de hand.

aangezien het met andere laptops wél gaat, zit de fout in uw systeem. dus was mijn veronderstelling dat u een andere laptop zou aanschaffen?

persoonlijk zou ik u dat zeker niet aanraden, want veel kans dat dit een driver probleem is.

ook nog prettig weekend gewenst

mvg

sorry voor het misverstand.

misschien heb je mij toch geholpen, ben wat aan het rondneuzen geweest en t'een en ander gedownload, krijg tot hiertoe weer enkele volledige verbinding bij opstarten, doch is weer gedaan, dus weer niksje.

het is dus heel sporadisch, heb echter maandag afspraak met iemand van de helpdesk om de verbinding via een aangesloten ethernetkabel te hernieuwen, de techniekers lachten dergelijke aansluiting weg.

ga hem voorlopig op manueel zetten.

zie dan dinsdag wel wat ik doe, maar ik wil wel een automatische verbinding. (betaal er tenslotte voor)

danke en prettig weekend

dank voor uw bericht, ik hoop dat uw probleem daarmee opgelost is.

mvg

Reageer