Sinds vorige week overstap gemaakt van Telenet naar Proximus, alles is in orde.
Alleen is het signaal van de wireless van de B-Box3 zeer zwak op plaatsen in huis, je moet er al naast gaan zitten wil je een goed signaal hebben of snelheid.
Heb nu voor test een TP-Link router AC1750 erbij op aangesloten deze geeft volledige ontvangst op plaatsen waar het signaal van de B-Box3 slecht is. Maar is helemaal niet de bedoeling om deze terug te plaatsen !!!
Hoe kunnen jullie dit oplossen ? Want hieruit stel ik vast dat de wireless van de B-Box3 zeer slecht is !!!
Bladzijde 1 / 1
Dag Peter,
Fijn om te horen dat je een nieuwe klant bent. Graag wil ik je op weg helpen. Je kan via volgende link wat meer info vinden.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/slechte-kwaliteit-van-het-wifi-netwerk-hoe-komt-dit.html
Mvg,
OdB
Fijn om te horen dat je een nieuwe klant bent. Graag wil ik je op weg helpen. Je kan via volgende link wat meer info vinden.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/slechte-kwaliteit-van-het-wifi-netwerk-hoe-komt-dit.html
Mvg,
OdB
Je kunt inderdaad eens gaan spelen met de verschillende kanalen om zo een beter bereik te hebben.
Waarom zou je trouwens je TP-link niet aansluiten? Een router van €90-€100 euro zal het waarschijnlijk wel beter doen dan een algemene modem/router die je krijgt van een provider. Als je ze toch al hebt.
Waarom zou je trouwens je TP-link niet aansluiten? Een router van €90-€100 euro zal het waarschijnlijk wel beter doen dan een algemene modem/router die je krijgt van een provider. Als je ze toch al hebt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.