Beste forumleden,
Iedere maand loopt mijn B-BOX 2 vast. Met vastlopen bedoel ik de DNS server, bovendien lukt het dan ook niet meer om de webinterface te bereiken om een reboot uit te voeren. Telkens ben ik genoodzaakt om de B-BOX 2 een aantal seconden stroomloos te zetten.Nadien is alles weer in orde. Hier wat info over de B-BOX 2 :
Runtime Code Version 60R10N-60A09E
Hardware Version 4
Groeten,
familievandesype
Bladzijde 1 / 1
bel daarvoor best een naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) dan kunnen ze daar nagaan of ze iets abnormaal vaststellen op je bbox en u eventueel een ruilnummer geven om deze te laten omruilen voor een bbox3 indien nodig.
Je kan ook een privé bericht sturen met het nummer van je vaste lijn of klantennummer naar Het Proximus Team. Dan kijk ik het even voor je na.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.