Automatisch inloggen FON

  • 24 April 2012
  • 3 reacties
  • 1387 Bekeken

Ik gebruik Belgacom FON met mijn Android smartphone. Ik kan instellen of hij automatisch moet verbinden wanneer een Belgacom FON wifi in bereik komt en dat werkt (al betekent dat dat ik thuis soms op FON zit ipv mijn eigen wifi, maar dat is niet het probleem dat ik wil melden)

Mijn probleem met FON is dat automatisch inloggen niet werkt. Als ik de browser open, zie ik dat hij zit te wachten op username en password. In de Belgacom FON Android app heb ik nochtans mijn username en password ingesteld en de optie automatisch inloggen aangevinkt.


Steven

3 reacties

Zelfde probleem hier.....meestal zit er niks anders op dan heel het boeltje te resetten...


Grtz


Tom
heb je ooit eens handmatig met het fon netwerk verbonden misschien? hier loopt dit wel vlot, maar alles gaat automatisch

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Als ik buiten geweest ben en op FON gezeten heb (automatisch), blijft mijn smartphone dikwijls op FON staan als ik terug in de buurt van mijn eigen b-box2 kom. Dat lijkt me niet écht abnormaal. Ik zet hem dan manueel terug op de thuis-Wifi (gaat altijd toch vlotter om voor de hand liggende redenen).
Als FON niet inlogt, misschien eens in de FON-app je login en paswoord opnieuw ingeven. Als je een Mobile GSM abonnement hebt in een pack, krijg je bovendien een extra FON-login op basis van je GSM-nr.. Beide werken bij mij.

Reageer