Vraag

Automatic reload stopzetten lukt niet

  • 21 July 2016
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Beste,
Onze dochter heeft een pay en go kaart met automatic reload. Wij willen deze automatic reload stopzetten omdat ze een belwaarde van rond de 180€ heeft en deze eerst wil opgebruiken. Ik ben hiervoor al naar het Proximus kantoor op de Meir geweest maar 1 maand later kreeg ik een mail van Play en Gold dus wist ik dat het niet in orde was. Dan heb ik gebeld met de klantendienst, ook zij gingen het onmiddellijk in orde maken. Deze morgend kreeg ik weer een mail van Play en Gold dus volgens mij is het nog steeds niet stopgezet. Hoe kan dit eindelijk in orde komen en kan ik daar dan ook eens iets van op papier krijgen want in mondelinge beloftes bij Proximus geloof ik helaas niet meer,
Groetjes,
Inge

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Die betalingen moet je toch bij de bank zien? Eventueel blokkeren .

Of online formule wijzigen
Wilt u overschakelen naar een Pay&Go-kaart?
Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u online overschakelen naar een andere Pay&Go-kaart of bellen naar het gratis nummer 1911. U mag 3 keer per jaar gratis overschakelen, vanaf de 4de keer betaalt u €
Bedankt Frank. Je kan dat inderdaad bij de bank zien maar dan is er wéér een maand betaald. Stopzetten bij bank gaat niet want is samen met abonnement en automatic reload van 2 andere gezinsleden. Online aanpassen lukt ook niet. De optie om automatic reload stop te zetten kan ik daar toch niet terugvinden.
Bel anders gewoon morgen eens naar 0800 22 800 (7d/7 'uitgezonder feestdagen' tot 22u)
Heb ik toch al eens gedaan en toen zeiden ze me dat het in orde was...
Ja maar je moet soms blijven aandringen enfin dat is wat ik zou doen niet opgeven 😉

Reageer