Met het nieuwe Mobilis aanbod heb ik gezien dat het Mobilis M abonnement hetzelfde aanbied als de Smart25+ voor dezelfde prijs, op uitzondering van het volume mobiel internet: 3GB voor Mobilis M tegenover 2GB voor Smart25+. Uiteraard wil ik voor dezelfde prijs 50% meer volume (en in mijn gezien heb ik 4 zo'n abonnementen)
Ik heb naar de klantendienst gebeld omdat ik via MyProximus niet zelf het abonnement kon wijzigen van Smart25+ naar Mobilis M. De klantendienst verwees me evenwel door naar een verkooppunt. Na een lange wachtrij kreeg ik van de medewerkster te horen dat de 'upgrade' van 2GB naar 3GB automatisch zou gebeuren en er dus geen abonnementswijziging nodig was.
Mobilis M zit nu al een tijdje in het aanbod van Proximus. Als de upgrade automatisch gebeurt, hoe lang wordt men veronderstelt te wachten? Noch in MyProximus via browser, noch via de MyProximus apps zie ik een totaal beschikbaar volume van 3GB.
Vandaar mijn vraag: klopt het dat er een auto upgrade van het volume gebeurt?
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.