Authorization Identification ID (Auth-ID) - ook wel EPP-code genoemd-

  • 29 October 2010
  • 4 reacties
  • 1744 Bekeken

Hallo,

Ik had een gratis .net domeinnaam bij mijn Favorite abonnement. Recentelijk zijn we overgestapt op een Comfort waardoor dit betalend werd (60euro/jaar). Ik vond een goedkopere en betere provider maar die hebben mijn Authorization Identification ID (Auth-ID) - ook wel EPP-code genoemd- nodig, alvorens ze mijn domeinnaam kunnen overnemen.

Waar kan ik die Id vinden? Bellen naar de helpdesk duurt de laatste maanden heeeel lang, dus ik hoopte die te vinden via mijn e-Services.

alvast bedankt voor jullie antwoord,

vriendelijke groeten,

Tom

4 reacties

Ik gebruik al 1 jaar de gratis webruimte maar ik wou die uitbreiden en de server heeft er niet genoeg zodat ik besloten heb naar een andere betalende te gaan.

Daarom zou ik ook graag zo snel mogelijk aan die EPP-code of AUTH-ID komen.

Ik raak hier al bijna in paniek omdat ik zie dat er niemand antwoordde en dat dit al 8 maanden geleden werd gepost!?!

Groetjes
Beste TomDR,

Kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens bezorgen. (Naam, klantnr., tel.nr., gsm nr., domeinnaam)

Dan zal ik uw vraag naar de bevoegde dienst doorsturen, zodat ze u een antwoord kunnen bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Ik denk niet dat TomDR na 8 maanden nog een antwoord verwacht...
Hier is TomDR!

Ik heb inderdaad 8 maand geleden toch nog ergens het antwoord gevonden, na lang zoeken.

Zo had ik oa een vast nummer bij Belgacom doorgekregen en toen daar s'avonds om 18u iemand opnam, antwoordde die 'hoe komt u aan dit nummer, dit is een intern nummer?!' :D

Ik dacht me te herinneren dat ik een mail kreeg, maar sorry, ik weet niet meer van welk adres, noch welke dienst...

vriendelijke groeten,

Tom

Reageer