Beantwoord

@ThomasP: 'public' IPv4 adres in plaats van 'private' IPv4 adres

  • 23 January 2017
  • 6 reacties
  • 543 Bekeken

Ik vroeg een maand geleden op dit forum of het mogelijk is om voor mijn mobile internet abo een 'public' IPv4 adres te krijgen in plaats van het standaard 'private' adres. Vervolgens kwam al heel snel een reactie van ThomasP (van Proximus) met het blijde bericht dat dit inderdaad mogelijk is. Ik heb zijn instructies meteen opgevolgd, waarop hij mij meldde dat het proces in gang gezet was en dat ik iets zou horen zodra het geregeld was.

Sindsdien heb ik helaas niets meer vernomen van Proximus, en op mijn herinneringen aan het Proximus-team ('prive-bericht') is niet gereageerd. Daarom vandaag gebeld met support. De proximus medewerker vertelde mij dat hij het ticketnummer (dat ik van ThomasP had gekregen) niet kon vinden in het systeem, en vervolgens plaatste hij mij in de wacht, zodat hij kon proberen te achterhalen wat er aan de hand was. En daarna....

....gebeurde er helemaal niets. De medewerker heeft mij 25 minuten (extra) in de wacht laten staan zonder enige reactie. En toen was het 17:30 en werd de wacht-'tune' vervangen door het bericht 'al onze medewerkers zijn in gesprek'. Tsja.

@ThomasP (of een collega van hem): mijn ticketnummer is UTS4683033. Kunnen jullie ajb uitzoeken wat de stand van zaken is van deze aanvraag?
icon

Beste antwoord door ThomasP 24 January 2017, 11:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Stuur hem anders een PB. Hier de link naar hem: https://nl.forum.proximus.be/members/thomasp-51611
Hij is wel al 2 dagen niet meer op het forum gekomen, dus mogelijk is hij afwezig of ziek.
Reputatie 7
Badge +6
Hey, alvast mijn excuses voor deze lijdensweg. Vreemd dat ze het dossier niet terug vonden.

Ik zie dat er inderdaad niet veel gevolg is gegeven na het aanmaken van het dossier. Ik heb even terug wat schot in de zaak gebracht en je IP is momenteel aangepast naar een public IP. Je dient wel nog even je toestel volledig te herstarten. Mijn excuses dat je hier zo lang hebt moeten op wachten.
@Elma - dank voor je reactie!

@Thomas - bijzonder goed nieuws, mijn vertrouwen in Proximus is door jou weer enigszins hersteld! 🙂
Beste ThomasP,
Is dit ook mogelijk voor Pay&Surf prepaid kaarten? Ik heb je alvast een PM gestuurd met mijn nummer.
Ik heb dezelfde lijdensweg als CplNobbyNobbs achter de rug (ik heb al heel Proximus afgebeld, zie ook mijn topic), dus ik ben blij dat er eindelijk iemand is die weet waarover het gaat 🙂
Bedankt!
Bram
Reputatie 7
Badge +6
BramP,
Mag ik je verzoeken om privéberichten te sturen naar Het Proximus Team via deze link. PB's aan de medewerkers individueel hebben we liever niet, aangezien niet elke agent elke dag online zit. Met een PB naar Het Proximus Team ben je zeker dat het bericht altijd wordt behandeld.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +6
BramP, dit is inderdaad mogelijk. Ik heb het voor je aangepast. Je zal wel nog even je toestel moeten herstarten vooraleer je een nieuw IP krijgt.

Reageer