Applicatie hello

  • 28 December 2012
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken


Hallo,





Ik heb de applicatie hello gedownload voor mijn iphone (tekentje van proximus, paarse achtergrond.)


Hiermee kan je zien hoeveel data je al verbruikt hebt / gedownload.


Deze werk prima.


Ik heb ook de app hello van belgacom ( app = blauw achtergrond, belgacom)gedownload, omdat je hier ook je verbruik en producten kan zien enzo.


Als ik 'mijn verbruik' aantik, dan komt er : 'schakel uw wifi verbinding uit en maak verbinding via ons mobiel internet (3G),etc'.


Dit doe ik, maar meer of dit scherm komt er niet op.


Ook heb ik wel degelijk mobiel netwerk.


Kan iemand dit oplossen?


Ik zou namelijk graag weten hoeveel belminuten ik over heb, en wil dit niet altijd via de site proximus doen.


Of kan dit niet via deze app?


Alvast bedankt.





Jens

1 reactie



Of kan dit niet via deze app?



dat kan normaal met die app.... kan een tijdelijk probleem zijn .. heb die melding ook al te zien gekregen..... zeker de eerste keer kwam dit er op....


app eens sluiten en opnieuw opstarten, eens later proberen, ....


die paarse app is de oude versie is, op de nieuwste (blauwe versie) zie je meer informatie...


mvg






Reageer